Note fondée sur 517 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bon rapport qualité prix
Publié le 3 nov. 2016 sur HotelsTrès bon rapport qualité prix mais nécessite d'avoir une voiture pour pouvoir rayonner.
par eric
Publié le 19 avr. 2015 sur Hotels
par eric
Publié le 16 avr. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Bon hotel pour un court passage
Publié le 8 nov. 2014 sur HotelsBon hôtel. A l'écart du centre, mais qualité/prix très convenable. Chambre et lits confortables, bon restaurant, bon petit déjeuner.
Je suis satisfait de mon passage dans cet hôtel.
par un voyageur de Irvine
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Elevator was not working well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Ibis Rugby Team , Gestion de l’hôtel
Dear Hannah,Thank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.Have a great day!
par un voyageur
Good value
Publié le 21 sept. 2024 sur HotelsWas really surprised by how clean and comfortable this ibis was would definitely stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Ibis Rugby Team :) , Gestion de l’hôtel
Dear Shelley, Thank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.Have a great day!
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Ibis Rugby Team , Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you so much for your wonderful review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.Have a great day!
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Sasha Lungu , Gestion de l’hôtel
Hi Andrew, Thank you for your feedback and for giving us an 8 out of 10. We're glad you had a positive experience.We look forward to welcoming you back and aiming for that 10!Thank you,
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Dated rooms with very thin walls
The shower was like standing under a leaking tap
And I'm pretty sure someone went through my suitcase during my 4 day stay (can’t prove this)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Sasha , Gestion de l’hôtel
Dear Matt, Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about the issues with the room, shower, and your suitcase.We’ll look into these concerns to improve our service. We hope to have the chance to provide a better experience next time.
par un voyageur de Horley
Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Perfect for our requirements
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Kamil - Ibis Rugby East , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review. We hope to see you again in the future!