Note fondée sur 950 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Check up lasted forever due to the "necessity" to do a pre-authorisation on my card and the terminal was very very slow. After a long trip this can be quite annoying specially if you already booked everything on line...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Chris G, Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Gabriel. We’re sorry to hear about the inconvenience you experienced during check-in. We understand how frustrating it can be, especially after a long trip. We’re addressing the issue with our check-in process and terminal speed to ensure a smoother experience in the future. We appreciate your patience and hope to have the opportunity to provide a more seamless experience on your next visit.
par un voyageur
Publié le 23 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Tom, Gestion de l’hôtel
Good Morning SallyI hope you are well, Thank you very much for taking the time to provide feedback following your recent stay with us. The team here at Nottingham do our utmost best to make sure we provide the best service possible and i will pass on your kind words. We are extremely happy that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind Regards Tom Jennings Operations Manager
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Tom, Gestion de l’hôtel
Good Morning JulienI hope you are well, Thank you very much for taking the time to provide feedback following your recent stay with us. The team here at Nottingham do our utmost best to make sure we provide the best service possible and i will pass on your kind words. We are extremely happy that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind RegardsTom Jennings Operations Manager
par un voyageur
Publié le 30 déc. 2019 sur Hotels
par un voyageur
Très bien
Publié le 1 nov. 2018 sur HotelsA nottingham pour voir notre fille étudiante en angleterre, nous avons trouvé l'hôtel très agréable avec un personnel très accueillant.
par John de France
Staff do not know if breakfast is included or not!
Publié le 10 sept. 2015 sur HotelsWe stayed for one one weekend on a familly visit to Nottingham to celebrate a Child Naming. We had booked the Hotel several months in advance (along with many others). The big let down was that staff did not know or could not find whether or not breakfast was included within our room so they said "sit down and we will serve you anyway". Breakfast is expensive at £12-95 a person. Terrible considering there is a restuarant doing a better breakfast for a lot less than 200 yards away. I was not happy with my £40 breakfast bill when I checked out.
par Mathilde de Ivry Sur Seine
Publié le 4 août 2015 sur Hotels
Très bonne situation, à 10 min à pied du château de Nottingham en passant par l'allée piétonnière au fond du parking de la zone commerciale (dont le grand magasin de sport est atypique avec à l'intérieur une grande structure de jeux gratuite pour les enfants et un salon de thé!)...
Belles ballades également le long des canaux et dans la vielle ville du haut
A l’hôtel salle de fitness en libre accès bien équipée, petit déjeuner très complet et pain sans gluten sur demande.
par un voyageur
Nice place
Publié le 3 oct. 2024 sur HotelsNice place but the toilet flush button kept falling.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Chris Valencia, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re glad to hear you enjoyed your stay at the hotel. I apologize for the inconvenience caused by the toilet flush button. Your input is valuable, and we will address this issue to ensure a more comfortable experience for future guests. If there's anything else you'd like to share, please feel free to reach out!
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Chris Valencia, Gestion de l’hôtel
many thanks for your kind review score.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Chris Valencia, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your kind review score...