Note fondée sur 923 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
The hotel is old, the floor in the room is not flat, you feel the different levels when walking, the bathroom is very tiny. The AC was on at 18C (December 14th)…and it take a few minutes to switch off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2023 par Chris Butler, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit,Thank you for your review.As a hotel built in 1822, we do have some floors which are not completely flat. Nothing which is too severe but is common of a building which is over 200 years old.We thank you for having chosen to stay with us on this occasion.Kindest regardsChris ButlerGeneral Manager
par un voyageur
Mauvaise expérience
Publié le 12 août 2023 sur Hotelstrès compliqué de trouver le parking public. Je ne savais pas qu il n y avait pas de parking directement à l hotel vu que j avais fait une recherche avec le filtre parking inclus. Chambre douteuse avec plancher qui penche et donc le lit qui penche, c est tres surprenant voire cela fait peur. Salle de bain avec panneau de douche branlant. Lit avec drap simple en guise de housse...je me suis sentie tres mal à l aise dans cette chambre. Bruyant mais boule quies fournies sur la table de nuit...jamais plus pour moi. A noter cependant : bon petit déjeuner et personnel tres agréable et à l'écoute.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par joana , Gestion de l’hôtel
Dear Isab, thank you for your review. We don't have our own car park but we have car parks close to the hotel. I apologise if that information wasn't clear on the website. Our hotel was built in 1822 so every room will have a different configuration. I will speak with the housekeeping team to understand what happened with the linen. Thank you for your kind words regarding our staff and breakfast. Kindest regards, Joana Lopes Operations Manager
par un voyageur
Central mais moyen pour le prix
Publié le 14 janv. 2023 sur HotelsChambres petites mais assez propres à part la salle de bain ( bac de douche franchement moyen )
Mes toilettes étaient cassées ils m’ont réparée ça dans la journée
Hôtel Très central dans un quartier animé pubs et restaurants en bas
Certaines chambres donnent sur la rue
J’avais réservé 6 chambres pour mon équipe et moi, l’une d’elle avait de la moisissure au plafond de la salle de bain ca c’est inadmissible
Petit dej très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2023 par Joana Lopes, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-La thank you for your review. Let me offer you my sincerest apologises for the mold found in one of the rooms. I will speak with the housekeeping manager to make sure it doesn't happen again. Thank you for staying with us on this occasion. Kindest regards, Joana Lopes Operations Manager
par un voyageur
Décevant
Publié le 20 nov. 2022 sur HotelsHôtel vraiment très bien placé / jolie chambre bien décorée mais bruyante ( chauffage climatiseur)
Salle de bain très moyenne car pas vieillots
Mini douche
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2022 par Chris Butler, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your review.I am so pleased to hear that you had an enjoyable experience with us.The team thank you for having chosen to stay with us on this occasion. We sincerely hope we will have the pleasure of being able to welcome you back again soon.Kindest regardsChris ButlerGeneral Manager
par Mathilde de Paris
Publié le 13 avr. 2016 sur Hotels
Je ne suis resté qu'une nuit sur Nottingham mais je descend toujours à l'hotel Mercure quand j'y suis car il est central et le personnel est très accueillant et serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2016 par Chris Butler, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for your review.
I am so pleased you enjoyed your stay with us. Thank you also for your kind comments about the team here at Mercure Nottingham.
We very much hope we can welcome you back soon.
Kindest regards
Chris Butler
Operations Manager
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
FIck ett rum med fönster in mot en trång innergård, kändes mer som ett rum utan fönster, väldigt lyhört, hörde grannarna kolla på tv och när de pratade i telefon. Dock gammal och charmigt, trevlig personal, bra service. Svårt att hitta dit med bil, fick till slut parkera en bit bort och gå.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Chris Butler, Gestion de l’hôtel
Dear Mats,Thank you so much for your review.I am so pleased you appreciated the charm of the hotel and thank you for your kind comments about the team, I look forward to sharing this feedback with them.We thank you for having chosen to stay with us on this occasion and very much hope we can welcome you back in the future.Kindest regardsChris ButlerGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Chris Butler, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for your review score.I am so pleased to see you had an enjoyable stay with us.The team and I appreciate you having chosen Mercure Nottingham City Centre on this occasion and we very much hope we can welcome you back again soon.Kindest regardsChris ButlerGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Chris Butler, Gestion de l’hôtel
Dear Dave,Thank you for your review score.We appreciate you having chosen to stay with us on this occasion and hope we can welcome you back in the future.Kindest regardsChris ButlerGeneral Manager
par un voyageur
Lovely quirky hotel
Publié le 12 oct. 2024 sur HotelsLovely hotel, very quirky and stylish, not just a boring copy-and-paste hotel room. Friendly staff and efficient check-in. Room was on the small side but had everything we needed for an overnight stay. Super quick check-out process. Will definitely stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Joana Lopes, Gestion de l’hôtel
Dear Jane, thank you for your review and for your kind words regarding our staff. We are so pleased you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again in the future. Kindest regards, Joana Lopes Operations Manager
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Joana Lopes, Gestion de l’hôtel
Dear Freddie, thank you for your score review. We are pleased you enjoyed your stay with us and we hope to see you again in the future. Kindest regards, Joana Lopes Operations Manager