Note fondée sur 663 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Daniel de Chaudfontaine
Sonoma , vallée du vin
Publié le 26 févr. 2016 sur HotelsNous avons visité la Wine Valley de Sonoma , un lieu de production du vin de Californie.
par un voyageur de Concord
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
I had turned off the air conditioner and fan, but the machine attached to the wall still made noise. I liked the room but not this noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
We thank you for letting us know. Upon our next update we will work to fix this fan issue
par un voyageur de Walnut Creek
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Michael , Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Friendly service. Convenient location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful rating. We hope to serve you again in the future
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Great for business
par un voyageur de ROSEVILLE
Publié le 16 sept. 2024
Very nice hotel. Friendly staff. Breakfast delivery was very slow. Our bathroom had toilet leaking (room 333)
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Everything was great 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Michael, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and providing wonderful feedback. It is most appreciated.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Reviews rejected because they didnt want me to say bad things about the facility so I will let the stars speak for themselves. 2nd review rejected all 1 star but guess it wont let me do that
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Michael vaccaro, Gestion de l’hôtel
If you would like to let me know what happened I’m happy to hear. We strive for perfection, and majority of our guests have all go great, but I’d love to know what impacted your stay.