Note fondée sur 2 206 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2022 sur Expedia
par un voyageur de Saint-Laurent
Publié le 5 sept. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 août 2022 sur Expedia
Nous nous sommes hébergés à RIU Vallarta pour notre l’une de miel du 27 juillet au 1er Août 2022. Le service, le personnel, la nourriture et la commodité du site était excellent, de plus nous avions eu accès au RIU Jalisco. Notre suite au 7ième étage face à la mer était parfaite.
Je retournerai n’importe quand.
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024
par un voyageur
Publié le 31 août 2024
par un voyageur
Publié le 30 août 2024
We had a great experience. The staff were amazing the food everything good. The only downfall is that when you are in the pool they serve the same food over and over. It would be nice if they would offer different food or give you the option to order from a menu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Riu Vallarta, Gestion de l’hôtel
Dear Jocelyne,We are thrilled to know you enjoyed your stay and we are very thankful for your fabulous feedback.Your remarks will be forwarded for further acknowledgement.Thank you very much for taking the time to evaluate us and being our guest.Looking forward to welcoming you again.Loving Greetings,Hotel Riu VallartaOnline Reputation Manager
par un voyageur de Wyoming
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Overall, very nice. Rooms were spacious and clean. Very difficult to get into the restaurants. We were told multiple times, they had over 1 hour wait. Very frustrating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julio,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay.We sincerely regret that your experience did not meet your expectations. Your input is invaluable in helping us enhance our services, and we hope you will consider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to deliver the exceptional service we are known for.Warm regards,Hotel Riu VallartaOnline Reputation Manager