Note fondée sur 6 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Well, it was a roof over our heads...
Publié le 7 déc. 2018 sur HotelsThis was a last minute booking made when our preferred booking was cancelled, after being confirmed more than three months earlier, apparently due to overbooking??? On arrival, the toilet was broken and dirty. The room wasn't secure as a window locking mechanism was broken. And, for most of our stay the internet wasn't available. And then, the controls for the television and the air conditioner were labeled in Chinese--awkward. The continental breakfast was minimal, and during our stay, had still not been cleaned up by 3:00 pm. The only saving grace for this hotel was that there was no enforced check out time and we could stay in the room until our departure for the airport.
par un voyageur
Publié le 9 août 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 mars 2018 sur Expedia
Pour : Die größe des Superiorzimmers.
Die Angaben im Werbeauftritt sind falsch. Es gibt kein Restaurant mehr im Hotel. Seit längerer Zeit vom chinesischen Besitzer in einen Kramladen umgewandelt. Es gibt keinen Garten. Die Rezeption ist nicht ständig besetzt, nachts gibt es nur einen nicht englichverstehendeb, meist schlafenden Aufpasser.
par un voyageur de JAPAN
部屋が広いホテル
Publié le 12 janv. 2018 sur Expedia
Pour : ベットの大きさと部屋の広さ
Contre : 朝食をもう少し充実してほしい
Emplacement : 海の通りから1本入っているが、便は悪くない
チェックインして部屋に案内されたら、予約したダブルベットのツインのデラックスルームではなかったので、言ったら、デラックスルームが開いていなくて、空くまで2部屋を用意してくれた。対応もフレンドリーで良かった
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Friendly helpful staff
Publié le 21 août 2017 sur ExpediaThe room was nice and clean with good ac, however the wifi was slow. The friendly staff were very helpful and would drive us to places we needed to go with no hassle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2017 par Moana, Gestion de l’hôtel
Thank you, much appreciate. Hope to see next time
par Sarah
Publié le 26 mars 2017 sur Hotels