Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Sydney, Australia

Publié le 30 mai 2019 sur Expedia
Staff really went out of their way to make guests happy. Nothing was too difficult. The property suited my needs very well; comfortable, plenty of space to relax, homely, safe and clean with staff on-hand to assist if required. I'd stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2019 par Angel, Gestion de l’hôtel
Hi Thank you for the positive feedback, so glad you enjoyed your staying with us and it was a real pleasure to be of service to you. Hope to see you again in the near future. God bless Evangeline
5 sur 5
par un voyageur

Well equipped smallish room

Publié le 23 oct. 2018 sur Hotels
Nice house with nice people.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2018 par Kuka, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. God bless.
4 sur 5
par un voyageur

Very good stay.

Publié le 4 oct. 2018 sur Hotels
My husband and I stay at the hotel for 1 night. Staff are very friendly. Hotel is clean and comfortable. Free secure parking for our rental car. The included breakfast is quite adequate. Plenty of cereals, toast and cuppas, cooked eggs. No fruits. Happy to come here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2018 par Kuka, Gestion de l’hôtel
Hi Iryna Thank you for the lovely feedback. So sorry about the no fruits, my bad and won't happen again 😊
1 sur 5
par un voyageur de 上海

The hotel was closed, no notice, no refund

Publié le 8 juin 2018 sur Hotels
The hotel was closed, no notice, no refund. Got no reply from customer service from Hotels.com.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2018 par MEM, Gestion de l’hôtel
Hi Ren Wen Please write to Expedia to make the refund. They still have your money. We apologize for having failed to notify you of our shut down due to damages done by tropical cyclone Gita. Nevertheless, this is to confirm that it's our fault and that Expedia should make a refund of your money. Malo Evangeline
5 sur 5
par un voyageur de Sydney Australia

Publié le 15 mai 2018 sur Expedia
Nice Hotel close to everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2018 par angel, Gestion de l’hôtel
Hi Malia Thank you for the positive feedback, much appreciated. It was a real pleasure having you with us, hope to see you again in the near future. 'Ofa atu and God bless.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de California

Great B&B next to water and close to downtown

Publié le 10 mai 2018 sur Expedia
Very clean, very friendly, and comfortable bed and breakfast right next to water and only a 15 minute walk to downtown.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2018 par angel, Gestion de l’hôtel
Hi Paul Thank you so much for this positive feedback, so kind of you, and we're very glad that you enjoyed your stay here with us. Malo 'aupito, from management and staff
3 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par MEM, Gestion de l’hôtel
Thank you, God bless.
5 sur 5
par un voyageur

a must for a cheapie

Publié le 29 déc. 2017 sur Hotels
service is great, friendly, highly recommended
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par MEM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your very kind feed back, glad you enjoyed your stay. God bless.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de 日本

トンガ感満載のホテル

Publié le 8 août 2017 sur Expedia
観光客より地元の関係者が多く泊まっていました。勢いはないけれど湯が出るシャワーがありがたい。朝食はベーコンエッグトーストが調理で出され、あとはシリアル、果物、飲み物はセルフ。小粋なカフェ兼レストランも併設。中心部までは徒歩で30分近くかかりますが、海を見ながら散歩がてら歩くのもよいし、タクシーを使えばすぐです。スタッフがとってもフレンドリーで、白人系やアジア系のホテルのようにきめ細かいことはできないかもしれないけれど、おおらかに朗らかに接してくれるので、あぁここはトンガなんだなぁ、と思える素敵な経験ができました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2017 par kuka, Gestion de l’hôtel
Thank you Yohei for the lovely comment. I'm glad you enjoyed your stay with us. You must have found Tonga to have changed a great deal over the years since your last visit 28 years ago. Hope to see you again in the near future. Hope you've arrived safely back to your beautiful homeland, Japan. Malo 'aupito, from Management and Staff of 'Utu'one Bed & Breakfast Lodge.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2017
Thank you for the rating anonymous. Since you did not give us your name I hope you did stay with us during your stay here in Tonga. Have a good one and God bless.