Note fondée sur 914 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Kind regards, Anja Rupp / Front Office , Gestion de l’hôtel
Dear Benoit,your feedback is truly appreciated. It's delightful to hear that you found the room clean and comfortable, and our location was convenient for your visit.Thank you once again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back in the future.
par un voyageur
Hôtel bon marché
Publié le 25 déc. 2023 sur HotelsHôtel bon marché un peu à l’écart de la vieille ville mais qui reste à une distance raisonnable à pied.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Anja Rupp / Front Office , Gestion de l’hôtel
Dear Leduc,thank you for your positive rating and your stay with Leonardo Hotels.We are always happy to add to a wonderful time in Nürnberg and hope to welcome you again. Kind regards
par un voyageur
Publié le 29 mars 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2021 par Daniel Riederer -Front Office Manager-, Gestion de l’hôtel
Dear Vasile, thank you very much for choosing our Leonardo Hotel for your trip to Nuremberg and for taking the time to rate your points on expedia. We hope you had a pleasant stay with us and we would be very happy to be your host in Nuremberg again in the future. Best regards, Daniel Riederer -Front Office Manager-
par un voyageur
Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
RAS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2019 par Front Office Manager-, Gestion de l’hôtel
Dear Mustapha, Thanks a lot for choosing Leonardo Hotel Nürnberg and for taking the time to share your review with us. Hopefully you had a safe trip back home. We are pleased that we were able to satify you with our concept. We are looking forward to welcome you soon again. Best regards, Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-
par un voyageur
Bien
Publié le 20 août 2019 sur HotelsHotel bien placé dans la ville, le cadre autour se restaure
L'hotel en lui même est bien, petit déjeuner ok.
petit problème de transmission entre hotel.com et l'hotel 2 adultes un enfant, je me retrouve avec un lit double. Le réceptionniste a su s'adapter. OK
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you so much for choosing Leonardo Hotels regarding your trip to Nuremberg. We like the nice rating on Hotels.com! The customer satisfaction is very important to Leonardo Hotels. It is great that we were able to satisfy you with our concept. Please be assured we will check the transmission between booking and hotel servers. It would be our pleasure to welcome you again! Best regards, Daniel Schneiderbanger
par un voyageur de Troyes
Publié le 2 août 2019 sur Expedia
Les lits sont minuscules, pour ceux qui l' ont faite, ils sont plus étroits que ceux de l' armée. De plus, il y a des alaises en plastique bruyantes et qui font transpirer surtout qu' il n' y a pas d' air conditionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2019 par -Front Office Manager-, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your habitation at Leonardo Hotel Nürnberg and for your review on Expedia! Our hotel is equipped with single, double and triple rooms. The rooms are all equipped with a fan. We are looking forward to welcome you again in the future. Best regards, Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-
par un voyageur
Leonardo
Publié le 20 avr. 2019 sur HotelsEn constatant que nous étions français, le 1er contact a été un peu froid.... Mais ça s'est amélioré par la suite. Chambre très bien équipée.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2019 par Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks a lot for choosing Leonardo Hotels regarding your trip to Nuremberg. We also thank you for the good rating on Hotels.com! We are pleased that you especially like our room equippment. The Leonardo Hotels are represented internationally. The contact with our guests is fulfil with respect, friendliness and peace. It doesn't matter who it is or where the guests come from. We are looking forward to welcome you again at Leonardo Hotel Nürnberg. Au revoir! :-) Greetings, Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2018 sur Expedia
Everything was clean and nice . A little bit small but nice and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2018 par Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your habitation at Leonardo Hotel Nürnberg. Of course we are really happy that you enjoyed your stay in total with us. A good cleanliness is very important to us. Therefore it is nice to read that everything was clean and nice. We are looking forward to welcome you again in the future. Best regards!
par un voyageur
Hôtel correct
Publié le 17 août 2018 sur HotelsHôtel situé à 15mn à pied du centre ville. Les environs proches ne sont pas beaux. Le parking de l'hôtel est cher mais il y en a un autre à 200m beaucoup moins cher. Les chambres sont propres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2018 par Daniel Schneiderbanger -Front Office Manager-, Gestion de l’hôtel
Dear Xavier, Thanks a lot for choosing Leonardo Hotel Nürnberg. The good location of our hotel allows the guests the visit of city wall in 5 minutes by walk. The main market and shopping streets like Breite Gasse and Karolinenstraße are reachable in 15 minutes by walk. We are sure that the view will be much better when the constructions are finished. Our own and secure parking are based on availability. Regarding the good location there are many public parkings nearby. The friendly reception staff is every time helpful to find the best solution for you. We hope to see you again in the future! Greetings
par un voyageur de Paris
A fuir en cas de canicule
Publié le 10 août 2018 sur Expedia
Contre : Tout
Le personnel de cette hôtel est sympathique et serviable, ils font le maximum pour vous rendre le vie agréable mais cela ne suffit pas. La chambre fait un peu plus de 14 m2 habitable, pas de climatisation, ni de réfrigérateur, rien pour avoir un peu d'eau fraiche ou quelque chose de frais. L’hôtel est un bloc de béton surchauffé ou les chambres sont surchauffées, la notre dépassée les 35 degrés le soir et l’après midi cela monté à 38 voir 40 degrés. Je vous laisse imaginer avec seulement un petit ventilateur. De plus, il n'y a qu'une seule petite lampe pour les deux lits et rien pour poser ces lunettes, son livre, son portable, etc. Nous avons passé six nuits horribles à crever de chaud et je suis cardiaque. Donc fuyez cette hôtel l'été, c'est l'antichambre de l'enfer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2018 par W. Ruf, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,
Thank you for choosing the Leonardo Hotel Nürnberg and many thanks for taking the time to give us your feedback.
I am glad to see that you liked our the friendliness of our staff.
We’re very sorry that our room size couldn’t fulfill your expectations. Please note the booking you made at Expedia was for a room in our comfort category with around 17 m² (as per the room description on the website) We have two different categories in our hotel the Front Desk and reservation staff is happy to assist you to find the right category for you. Also we do not say that our rooms come with minibar or A/C.
We are looking forward to welcome you again in the future.
Best regards
Waltraud Ruf
-Hotel Manager-