Note fondée sur 951 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Very good family hotel

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Really nice hotel, we stayed in a villa, it’s perfect, nice decoration, service is good, restaurant at breakfast can be more smooth… egg station not very organised, long nice beach to swim and walk,
5 sur 5
par un voyageur

Pm42 Nusa dua

Publié le 30 mai 2023 sur Hotels
Séjour impeccable au Luxury Sans doute le meilleur hotel de la zone
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe,Warmest greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua Bali!Thank you for taking your precious time for highly rating us and having chosen our resort as your preference stay.We are thrilled to know you have had a wonderful stay and that our service and facilities have meet up to your expectations in making your stay at The Laguna Resort & Spa enjoyable.Once again, we hope to welcome you back in the nearest future.Kind regards,Lucia LiuGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Resort Exceptionnel

Publié le 4 avr. 2023 sur Hotels
Un resort très haut de gamme avec un service de qualité, une attention particulière à vos moindres désirs, un emplacement idéal, un petit déjeuner incroyable, un jardin tropical avec des piscines et lagons splendides. Qqs travaux de rénovation ont lieu sur la plage (restaurant en rénovation) créent quelques nuisances sonores pas bien méchantes, fin des travaux prévue avant juillet. La promenade sur la plage est très agréable, elle passe de resort en resorts. Nusa Dua est l endroit idéal pour se reposer. Nous avons adoré notre séjour dans cet endroit de rêve. Nous recommandons cet hôtel de la chaîne Mariott.
4 sur 5
par un voyageur

Beautiful

Publié le 29 août 2019 sur Hotels
Everything is perfect: rooms very beautiful, comfortable, very spacious... Service more than perfect A part from the food and the ambiance in the evening, to be improved
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2019 par Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear Reviewer, Greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua Bali! Really appreciate for your compliment and scoring on the facilities and service offered. Total guest satisfaction is our utmost priority and it is thanks to your feedback and comments that we are able to maintain and further improve on our service standards . Together with The Laguna Team, we look forward to welcoming you back to this unique destination. Sincerely, Lucia Liu General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Nizel, Gestion de l’hôtel
Dear Yann, Greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua Bali! We are in pleasure to receive your scoring after recent stay. Look forward to welcoming you back. Sincerely, Nizelania Tarini Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Le pied

Publié le 20 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2018 par LL, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Christophe, Greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua, Bali! Thank you for scoring our facilities and service delivered after your recent stay to our resort. I look forward to welcome you back to our resort for other flawless experiences. Sincerely yours, Lucia Liu, General Manager
4 sur 5
par un voyageur de cannes

Très bel hôtel

Publié le 13 juill. 2018 sur Expedia
Ambiance agréable et décontractée Le personnel est charmant et attentif Seul bémol, la moquette dans les couloirs menant aux chambre est à enlever et certains matelas de piscine/plage à changer. Sinon je recommande cet hôtel à Nusa Dua qui est sans doute un des mieux après le Saint Regis.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2018 par Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear mag, Greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua, Bali! We are delighted to learn that you have had an enjoyable stay and that we contributed in some small way to make your recent experience at The Laguna Resort & Spa a pleasant and memorable one. Certainly we look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Lucia Liu General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2018 sur Expedia
rien a redire tout est parfait dans se superbe endroit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2018 par Nizel, Gestion de l’hôtel
Dear reviewer, Greetings from The Laguna Resort & Spa! Thank you for staying with us and certainly hope to seeing you back for more enriching experience with us. Sincerely, Nizelania Tarini, Assistant Director of Rooms
5 sur 5
par un voyageur

Beau séjour

Publié le 25 mars 2018 sur Hotels
Hotel magnifique , jardin et piscines splendides, chambres vieillottes , literie très agréable, climatisation bruyante et difficile à gérer ! Prix des extra, boissons etc , exorbitants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2018 par Lucia, Gestion de l’hôtel
Dear Marrianne, Warmest greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua Bali! Thank you for your visit and for highlight on the service and facilities offer which meet to your satisfaction. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Nusa Dua. Sincerely, Lucia Liu General Manager
5 sur 5
par un voyageur de thionville

Superbe situation

Publié le 15 févr. 2018 sur Expedia
Plage et piscines magnifiques ! Calme et sérénité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2018 par Lucia, Gestion de l’hôtel
Warmest greetings from The Laguna Resort & Spa, Nusa Dua Bali! Thank you for your precious time to scoring on the type of service we offer and sharing a very inspiring feedback. I will certainly share your review and your complimentary words to the entire team as I believe that they will feel very cherished. Once again, thank you for staying at the Laguna and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Nusa Dua. Sincerely, Lucia Liu General Manager