Note fondée sur 461 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Revenue Management, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Greetings from The Ritz-Carlton, Bali. Thank you for taking the time to give perfect score post stay review through Hotels.com.We hope to have the opportunity to welcome you back to The Ritz-Carlton Bali in the near future.Best Regards,Revenue Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Expedia
Amazing hotel for people that want luxury and relaxation. Small resort that you can easily walk around. Rapid Transportation is available also. Rooms are excellent. Very nice pool with excellent service Buffet in the morning amazing, strongly recommend. Service out of this world. Never seen such a good service. Highly recommend this hotel .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Revenue Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Said, Greetings from The Ritz-Carlton, Bali. Thank you for staying with us and sharing your stay experience through Expedia with amazing review. The genuine care extended by our Ladies and Gentlemen indeed always makes the difference in creating The Ritz-Carlton Mystique for our guest and We look forward to welcoming you back one day soon for another memorable stay here with us at 'your home away from home' at The Ritz-Carlton Bali. Best Regards, Revenue Management
5 sur 5
par un voyageur

FANTASTIQUE !

Publié le 8 sept. 2023 sur Hotels
Quand on reserve dans une chaine tel que le Ritz Carlton, les attentes et les exigences sont élevés. Et bien vous ne serez pas déçus. Toutes les prestations sont très haut de gamme, le lieu est superbe, la plage est magnifique, et tout est fait pour que vous ne sortiez plus du complexe ! Difficile de partir !
4 sur 5
par un voyageur

Sejour couple 7 nuits

Publié le 6 sept. 2022 sur Hotels
Sejour de 7 nuits au ritz Carlton de Nusa Dua. Tres bel hotel pour les chambres, le jardin. Mais une seule (pas trés grande) piscine et ne comptez pas sur la mer. Plein d'algues, déchets divers
4 sur 5
par un voyageur

Belle chambre , plage pas terrible ...

Publié le 25 déc. 2016 sur Hotels
Les plus : belle et grande chambre , accueil , service. Les moins : Énorme hotel , plage moyenne, piscine moyenne , ambiance un peu industrielle au petit déjeuner ...
4 sur 5
par Mélissa de EPALINGES

2 luxueux jours

Publié le 15 août 2015 sur Hotels
2 jours dans ce récent hôtel piscine vue de la réception et chambre waou personnel au petit soin! Juste un peu éloigné du centre mais sinon au top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2016
Dear Melissa, Greetings from The Ritz-Carlton, Bali! Thank you for sharing your positive stay experience at our resort . The hotel is located on Sawangan beach in a more private and secluded area of Nusa Dua for our guests to enjoy privacy and natural beauty. The resort is 20 minutes away from the international airport and 15 minutes away from Jimbaran area. For additional guests convenience we provide shuttle service to the major shopping centers of Nusa Dua area. On behalf of our Ladies and Gentlemen, we look forward to welcoming you back to our resort. Sincerely yours, Karim Tayach General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
El resort es expectacular, un poco alejado para las visitas de los lugares más importantes, sin embargo el resort es hermoso y su gente demasiado amable.. realmente es expectacular y tiene playa..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Revenue Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sandra, Greetings from The Ritz-Carlton, Bali.Thank you for staying with us and sharing your stay experience through Expedia with amazing review. The genuine care extended by our Ladies and Gentlemen at Spa & Kids Club indeed always makes the difference in creating The Ritz-Carlton Mystique for our guest and We look forward to welcoming you back for another memorable stay here with us. Best Regards, Revenue Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Revenue Management, Gestion de l’hôtel
Dear RYO, Greetings from The Ritz-Carlton, Bali. Thank you for taking the time to give perfect score post stay review through Expedia.We hope to have the opportunity to welcome you back to The Ritz-Carlton Bali in the near future. Best Regards,Revenue Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
5/5
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Revenue Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lawrence, Greetings from The Ritz-Carlton, Bali. Thank you for taking the time to give perfect score post stay review through Expedia.We hope to have the opportunity to welcome you back to The Ritz-Carlton Bali in the near future. Best Regards,Revenue Management
1 sur 5
par un voyageur de Aliso Viejo

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lily,Greetings from The Ritz-Carlton, Bali! It was a pleasure to have you staying with us and thank you very much for your time in sharing your experience through Expedia survey. Our sincerest apologies once again for not meeting your expectations due to this particular situation and thank you very much for your time in sharing your feedback with us as it is through such constructive ones such as yours that we will be able to review our internal processes and to immediately implement the necessary steps and rectifications in order to further elevate our future guests stay experience. Best Regards,Hotel Management