Note fondée sur 19 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
magnifique hôtel
Publié le 10 févr. 2019 sur HotelsTrès bel hôtel, confort de la chambre et personnel très aimable
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Supremely Beautiful Property and Delicious Food
Publié le 24 mars 2024 sur HotelsMy room, the views, landscaping/grounds, quality of the facilities, and food at this hotel are all superb and honestly in my view worthy of a much heftier rate. I cannot say enough good things about this hotel. Would highly recommend to anyone looking to stay in this Nuwara Eliya!
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
It was a peaceful stay for us. The property has all the amenities. Room has a great view of valley & tea farms. Overall great experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par The Golden Ridge Team, Gestion de l’hôtel
Dear Frank,Thank you for the view with top rates. It's great to know that you had a great stay. We hope to welcome you back!
par un voyageur
Publié le 5 juin 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Great hotel
Publié le 10 févr. 2020 sur Hotelsexcellent hotel but a little far from town. There Is a little local village beside and pleasant to walk around to experience local culture. Staff eager to please and property is inviting.
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par GRO, Gestion de l’hôtel
thank you for the feedback. Hope to greet you again.
par un voyageur
Publié le 27 déc. 2019 sur Expedia
Good location and good view from hotel. Helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par GRO, Gestion de l’hôtel
thank you for the feedback. Hope to g
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2020 par GRO, Gestion de l’hôtel
thank you for the feedback. Hope to g