Note fondée sur 166 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2020 sur Hotels
Hôtel mangifique! Personnel adorable
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and sharing your wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed the experience. We look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Novotel Inle Lake Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2020 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and sharing your wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed the experience. We look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Novotel Inle Lake Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2020 sur Hotels
Très bel emplacement. Les villas deluxe vue lac sont superbes, très grandes, avec terrasse et une vue imprenable sur le lac. Restaurant sunset pas terrible , très peu de choix à la carte et très bruyant. Restaurant buffet international variable, plus ou moins bon selon les soirs. Petit déjeuner excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and sharing your review. We are delighted to read that you enjoyed the experience. We look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Novotel Inle Lake Management Team
4 sur 5
par un voyageur

très bien, restaurant un peu cher

Publié le 11 nov. 2019 sur Hotels
Séjour très positif, toutes les installations sont très bonnes. Un bemol sur le prix du restaurant que je juge trop élevé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julien, Thank you for staying with us and sharing your wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed the experience. We look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Novotel Inle Lake Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Fabuleux

Publié le 31 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elise, Thank you for staying with us and for sharing your wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed the experience. We look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Novotel Inle Lake Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par Su Mon, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Inle Lake Myat Min. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Su Mon Oo Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Super cadre mais restauration â repenser

Publié le 4 déc. 2018 sur Hotels
La cadre est magnifique mais le buffet du soir une honte ,es ce l'incompétence d'un pseudo chef ,des restrictions budgétaires ou l'éloignement de la concurrence ? Le reste était parfait...le personnel aux petits soins ..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2018 par Su Mon, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Inle Lake Myat Min. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Su Mon Oo Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2018 sur Hotels
Séjour parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2018 par Su Mon, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Inle Lake Myat Min. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Su Mon Oo Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2018 sur Hotels
Très bel hôtel mais isolé de tout Les prix du restaurant sont correct à la carte mais pas pour le buffet (25$)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2018 par Su Mon, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Inle Lake Myat Min. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Su Mon Oo Guest Experience Manager