Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Patrice
Sur la route du mont Rushmore
Publié le 3 août 2017 sur HotelsNous avons dormi une nuit dans cet hôtel qui bien qu'ancien est bien entretenu
Grande chambre dommage que nous avions la vue sur le toit et les moteurs de la climatisation très bruyants
Sinon beaucoup de familles avec jeunes enfants, bruit jusqu'à très tard
Excellente restauration pour le dîner et petit déjeuner
L'hôtel est au bord d'une marina donc très joli
Excellent rapport qualité prix
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Stop on way home
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
We're happy you enjoyed your experience, and we appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great view
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
We're happy you enjoyed your experience, and we appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nice hotel. Clean room. We had a poolside room and the kids loved that. Pool and hot tub were clean and functuional. Property outside is beautiful. Reviews I read said that front desk staff was rude. I can verify that. There is NO game room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I’m truly sorry for any dissatisfaction you experienced during your visit. I will share your comments with the relevant departments so improvements can be made. We hope you’ll give us a second chance and visit our property in the future!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We hope you choose to stay with us again in the future!
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Great venue, outdoor entertainment was awesome! The staff was so polite and accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
We're happy you enjoyed your experience, and we appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
The view was only the great thing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I’m truly sorry for any dissatisfaction you experienced during your visit. I will share your comments with the relevant departments so improvements can be made. We hope you’ll give us a second chance and visit our property in the future!
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
The stay was excellent room very comfortable scenery was beautiful.Wonderful place we will be back we want to stay on the water side next time. Thanks again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
We're happy you enjoyed your experience, and we appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
We stayed two different times in 2 different rooms in the last week. The second stay was in a room with a patio with a river view and the room was spacious and the view was great. However, both rooms smelled musty, were damp, the carpet was sticky, and the bathrooms stunk. Also, there was a dead frog floating in the hot tub. If I had to guess, the property is under new ownership and they're squeaking out some end-of-season revenue hopefully before a major remodel- it needs it.
The front desk and bar-staff were friendly and service was great. The property itself is in a beautiful and convenient location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I’m truly sorry for any dissatisfaction you experienced during your visit. I will share your comments with the relevant departments so improvements can be made. We hope you’ll give us a second chance and visit our property in the future!
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Polite staff, clean, nice tiki bar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.