Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
Petit déjeuner, pas assez de choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par econolodge staff, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we appreciate you for taking this survey.it is important for us.it has been our pleasure to serve you. we look forward to serving you again. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par econolodge staff , Gestion de l’hôtel
Dear guest we appreciate for you spend your precious time to taking this review . its makes us more energetic to serve better to our guest. it has been our pleasure to serve guest like you. again thank you and happy to having you in future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2019 par jay, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rate! We are so happy you enjoyed your stay with us
3 sur 5
par Romain

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mai 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 juin 2014 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024
It was a place to sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Econolodge staff, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we appreciate you for taking this survey. it is important for us. we apologies for the inconvenience. we will try to work on your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par econolodge staff, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we appreciate you for taking this survey. it is matter to us. we appreciate you . we appreciate your business. it has been our pleasure to serve you. we look forward to serving you again.
3 sur 5
par un voyageur

Meh

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Check in was difficult, plexiglass barrier and heavily accented desk clerk wasn't clear. Breakfast was cereal and waffles, no protein.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par econolodge staff, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we appreciate you for taking this survey. it is important for us. we apologies for the inconvenience. we failed to exceed your expectation. we will try to work on your feedback and improve our service. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Nice workers. Continental breakfast is always a plus. Clean area..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par econolodge staff, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we appreciate you for taking this survey. it is matter to us.. we appreciate your business. your feedback motivate us to improve our service and helps to serve better to our guest. thank you for giving us an opportunity to serve you. we look forward to serving you again. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par econolodge staff, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we appreciate you for taking this survey. it is important for us. we appreciate you for your business. thank you for giving us an opportunity to serve you. we look forward to serving you again. Thank you.