Note fondée sur 372 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024
Great value for the cost. Our King room was large and had a couch. Very clean every where . Bed was great. We asked for the second floor and we were warned that they didn’t have an elevator. Nice staff.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024
Excellant beds! Delicious breakfast!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024
Very comfortable bed.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
The young man at the reception desk was friendly and efficient. The dining and cleaning staff were friendly. The pool was adequate.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Was a nice place to stay
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Byron

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Clean but older hotel. Breakfast ends at 9.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The facility is worn down. The ac in our room wasnt functioning. Woke uo at 2 AM because it was TOO HOT!!! I finally open the refrigerator door and that helped. The pool was so dirty and green thatt we could not get in. Breakfast was mediocre.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
From the front desk to inside the room, everything was terrible, smells cigar, no elevator, reception dirty, the guy from the kitchen was dirty.