Note fondée sur 2 112 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The room is old. Could enjoy a renovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
It was a pleasure welcoming you to the DoubleTree by Hilton Hotel Berkeley Marina, Karim! Thank you for your perfect score and helpful feedback. We hope your plans bring you back soon!
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We apologize that your stay missed the mark on this occasion. We hope you'll consider returning to us in the future, to see just how dedicated we are to making a positive change.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
There is nothing better than earning five-stars from a valued guest! Thank you and we hope to see you again soon, Hazel!
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us so highly. We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area, Andrew.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
The staff was really friendly and were really accommodating when I forgot my charger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
At the DoubleTree by Hilton Hotel Berkeley Marina, we understand that traveling can be stressful, Daniel! It’s our pleasure to surpass your hospitality expectations. Thank you for your fantastic review, and we hope your travels bring you back soon!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting! We are grateful for your star-rating, please come back soon, Jodi.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating us so highly, Jessica! We enjoyed having you here and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay, Angelica. We look forward to providing you with an improved experience during your next visit.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay, Bobbi! We hope to be your preferred property whenever your travels bring you to the area!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your stay, Tanya. We hope that you will come back and give us another chance to truly win you over.