Note fondée sur 948 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
63 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2019 par Sal, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and understanding the convenience of our hotel. We will continue to work on the little things to make our guests' stay with us better, we hope to see you again. We appreciate your feedback. Thank you, Business Manager
4 sur 5
par un voyageur

Satisfaisant

Publié le 23 juill. 2018 sur Hotels
Chambre spacieuse avec frigo, micro onde , mais un peu bruyant, au bord d une grande route. Dommage qu il n y ait pas la wifi dans la chambre , seulement a la reception.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2015 sur Expedia
hôtel très vétuste , bonne réception ,douche propre et prix correcte cadre de l'hôtel très ancien et mal entretenu
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Hotels
Área was not the best, but can’t complain due to the price , but the rooms were dirty with hairs and carpet dirty like they have not been vacuumed. Beds seemed like it had been same used blankets from previous stay tenants. It was a smoke free area but everything smelled like cigarettes drum the hallways to the rooms and sheets. Pool was filthy. Of your looking to actually relax and sleep comfortably, just pay the extra money , otherwise it will be hard for you to get some rest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par HIE Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mayeli,Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. Cleanliness is a top priority, and we take your comments seriously. We will address the issues you mentioned with our housekeeping team to ensure we improve our standards.We appreciate your insights about the smoke smell and pool conditions, and we’re committed to making the necessary changes. Your comfort is important to us, and we hope you’ll consider giving us another chance in the future.Thank you for your understanding.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de HAYWARD

Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
I like the staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par HIE Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
The stay was not what i excepted.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par HIE Management, Gestion de l’hôtel
I’m sorry to hear that your stay didn’t meet your expectations. We appreciate your feedback and would love to know more about your experience so we can improve. Thank you for sharing!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels