Note fondée sur 312 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Fais le job

Publié le 31 janv. 2023 sur Hotels
Chambre très bien. Service un peu approximatif. Petit déjeuner totalement décevant. Parfois, pas de viennoiseries.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions les commentaires, Eric.Nous sommes déçus que votre temps avec nous n'ait pas été idéal. Nous nous soucions profondément de la satisfaction de nos clients, nous regrettons donc que nos caractéristiques et équipements n'aient pas répondu à vos attentes. Merci encore pour vos commentaires. Nous ne manquerons pas de répondre à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir.Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Gerald, thank you for staying with us at Kissel Uptown Oakland. We're thrilled you enjoyed your time with us and hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Edwina, it’s wonderful to hear you had a great time at Kissel Uptown Oakland. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Aesthetically pleasing hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Alexandria, it’s wonderful to hear you found Kissel Uptown Oakland aesthetically pleasing. We're thrilled you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Kissel Uptown Oakland. We're delighted you enjoyed your experience and hope to welcome you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Property was great, and convenient to where we needed to be, but the neighborhood was meh!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thomas, we’re delighted you loved your experience at Kissel Uptown Oakland. The location is indeed convenient, and the surrounding area continues to evolve. We look forward to welcoming you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Doug, thank you for choosing Kissel Uptown Oakland. It's great to know you had a pleasant stay. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Really nice - everything felt NEW and CLEAN, i loved it. Only thing was the parking $52 overnight cost. Sheesh. And with the area being high on car break ins - it left me with no choice but to pay the $52.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Crystal, thank you for staying with us at Kissel Uptown Oakland. We’re delighted you appreciated our new and clean accommodations. While the parking fee is noted, we strive to provide a safe option for our guests. We're looking forward to welcoming you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Debra,Thank you for staying with us at Kissel Uptown Oakland. We're delighted you had such a positive experience. We look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Great Stay

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Lovely clean hotel. Easy to get around and the staff was awesome. Cocktails and food were amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Elizabeth,We’re delighted you loved your experience at Kissel Uptown Oakland. It’s wonderful to hear our location, team members, and amenities exceeded your expectations. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back soon.