Note fondée sur 771 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Go for it!

Publié le 27 sept. 2019 sur Hotels
Quiet and very clean. Close to freeway offering good dining options nearby. I would definitely recommend this hotel! Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2019 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Thank you for your heartwarming response! This certainly made our day! We are glad that you found us an ideal option for your stay! We are looking forward to welcoming you again! Please keep visiting and keep recommending us! Best Regards, Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Satisfait

Publié le 3 sept. 2019 sur Hotels
De passage , juste une nuit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Bernadette, It sounds as if our hotel was perfect for your needs, and we are delighted that you enjoyed your time with us so much. Thank you for your positive rating; we hope that you will have an opportunity to make a return visit very soon.
2 sur 5
par un voyageur

Très sommaire dans un quartier pas terrible

Publié le 1 sept. 2019 sur Hotels
Service déplorable. Lobby minuscule pour le petit déjeuner. On se doit de vérifier les dates de péremption des yaourts, bananes très avancés... Manque de couverts et 3 minuscules tables pour tt l'hôtel. Les enfants du personnel se servent en priorité. Des ouvriers qui font un barbecue sur le parking de l'hôtel... L'hôtel porte fort bien son nom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2019 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hello Mélanie, We apologize for the issues that you experienced, and we will discuss your review with our management team to ensure that our standards of service are maintained. We are so disappointed to hear that you had such a negative experience during your stay with us. Please accept our most sincere apologies. We aim to exceed all of our guest's expectations and thank you for your constructive feedback. We hope you won't be dissuaded from staying with us again. Thank you for your review. Best Regards, Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 28 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you so much for your stellar review! This means a lot to us. Hope you enjoyed your visit and we look forward to welcoming you back next time you visit the area. Safe travels! Best Regards, Customer Care Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2019 sur Expedia
Couloir et cage d escalier dégageant une odeur désagréable. Quartier très bruyant et mal famé
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2019 par Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Laurence, Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future. Best Regards, Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2018 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Cher pour ce qu'ils proposent

Publié le 16 sept. 2018 sur Hotels
Chambre bien isolée et spacieuse, boissons et p déj. offert le matin, bonne literie, accueil sympa mais moquette à refaire et meubles un peu vieillots. Motel de passage typique américain qui serait sans doute moins cher ailleurs. Pour une nuit, ça va.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2018 par Amit Patel - Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
5 sur 5
par un voyageur de paramount

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Luis, Thank you so much for your exceptional rating. We are glad that we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are surely looking forward to your next visit!Best Regards,Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Ronald, Thank you for taking the time to leave us a rating of your recent stay at our hotel. We are thrilled to hear that you had an enjoyable experience and appreciate your 4-star rating. We are always striving to provide our guests with exceptional service and amenities, and we are glad to hear that we were able to meet your expectations. If there is anything that we can do to make your next stay even better, please do not hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future!Best Regards,Customer Care Team