Note fondée sur 347 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Hervé
Moderne et accueillant
Publié le 15 janv. 2017 sur Hotels3 jours pour voir les pingouins et visiter la ville. Super.
par un voyageur
Publié le 30 oct. 2022 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2022 sur Expedia
Clean, short drive to tourist spots. We had one of the back downstairs unit which was quiet. Would stay again.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Convenient
Publié le 17 janv. 2022 sur HotelsA very comfortable and clean motel and not far from the centre of oamaru
Easy drive into town
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2022 par Shirley, Gestion de l’hôtel
Hello Shayle -Thank you for your positive comment and that you were happy with our ammenties.
Hope we can make it a 10 out of 10 on your next stay.
Happy New ear
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2022 sur Hotels
Nice enough clean motel.
Pricey at $220 per night.
Bit of a frosty reception on arrival.
Restaurant was well priced and friendly but basically had 50% of the menu unavailable.
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2022 sur Wotif
it was okay .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2022 par Shirley, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to make an on-line comment Robert ..hopefully we can make it a 5 out of 5 on your next stay.
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2022 sur Expedia
We were staying on the top level and our tv wasn’t working. Wasn’t bothered to go tell the staff cause we didn’t really use it, as we only came back to the motel to rest and than off to our next adventure.
Stayed here for 5 days and cleanliness was 5/5. Always changed our towels and took out the rubbish and recycling.
Would definitely stay here again next time we travel down from Auckland
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2022 par Shirley, Gestion de l’hôtel
Hello Nancy.. Thank you for your positive comments and apologies' for the TV not co-perating we have a 24hr on-site cover and would have gladly "fixed" the TV for you.
Look forward to seeing on your next venture down South. Happy New Year.
par un voyageur
Publié le 11 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2022 par Shirley, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your posting