Note fondée sur 615 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
This is the cleanest and best kept hotel i have stayed in. You can just tell from walking in the lobby and first walking in the room. It smelled clean and well kept. Im not sure how recently any renovations have been done but it was a very very pleasant stay and i stay in hotels frequently traveling on business
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
The toilet was not properly cleaned. We had a guest next door to us that was sick all night and basically kept the entire floor up. Worse experience ever.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Phenomenal stay

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Check in, we were hot and miserable, she greeted us with a smile and offered us the orange infused water that we immediately drank. Our room was beautifully clean and a relaxing atmosphere. Breakfast was phenomenal! Staff very helpful and kept everything clean as people left the area. We asked the front desk for places to dine for dinner and was given a list of restaurants in the area. We chose them and they were fantastic! Housekeeping was amazing! New towels everyday.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Amazing and friendly staff...room was very clean!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Dogs barking, view of a roof and wall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Evelyn Morales, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. We are sorry to hear that your experience was unsatisfactory and that you encountered disturbances due to dog barking. Our staff is readily available to assist you with anything during your stay, including resolving noise disturbances or arranging for the relocation of your accommodation to ensure a comfortable and peaceful experience for you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Todo muy limpio y excelente atención