Note fondée sur 272 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Front check in woman was rude and basically lied about why an early check in was impossible. She stated that the workers are loud and would leave at 3pm, which they did not, the lower courtyard needed to be blown which that did not happen. She stated that she was unaware that I had a dog, it was stated on Expedia. Overall, a very unpleasant greet and welcome. Would not recommend this place primarily due to this woman!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
The patio area needs some work. Kind of a mess.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Breakfast 👍 also they are in a process of installing a tesla charger! Which is pretty rare in this region. Great place to stay if you are doing West Sonoma Coast wine trip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par innkeeper , Gestion de l’hôtel
Glad to hear that you rated us 10 out of 10 and that you liked Breakfast! Thank you for staying with us and for your recommendation. Look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par innkeeper , Gestion de l’hôtel
Glad to hear that you rated us 5 out of 5. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par innkeeper , Gestion de l’hôtel
Glad to hear that you rated us 8 out of 10. Apparently we didn't meet all of your expectations. If you have time to let us know where we could improve, we would appreciate your feedback. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par innkeeper , Gestion de l’hôtel
Glad to hear that you rated us 10 out of 10. Thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back.