Note fondée sur 1 203 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Établissement de bonne qualité mais je dois noté quelques éléments petit déjeuner très médiocre en choix , jus d’orange très mauvais mais vraiment le choix faisait pauvre pas de choix de fruit manque de pain quelques fois c’est la première fois qu’un Hyatt me déçoit sur le déjeuner , draps du lit supplémentaire pas très propre le top de l établissement c’est son emplacement salivons aussi est très bien et le personnel très très gentils et professionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sébastien, merci pour vos commentaires. Il est regrettable que vous ayez trouvé la variété du petit-déjeuner insuffisante et que vous ayez remarqué un problème de propreté du linge de lit supplémentaire. Nous nous efforçons d'offrir une excellente expérience à tous nos clients. Nous apprécions votre clin d'œil à l'emplacement privilégié et vos paroles aimables à l'égard des membres de notre équipe professionnelle. Nous attendons avec impatience l’opportunité d’améliorer votre expérience la prochaine fois.
1 sur 5
par un voyageur

Beau sur photos et SALE en réalité… Pas conseillé

Publié le 13 août 2023 sur Hotels
Chambre sale et pas faite pour une arrivée à 13h on est entrés dans la chambre vers 22h… 😡
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Bruce, Gestion de l’hôtel
Please accept my apologies that we were not able to exceed your expectations on your recent stay with us. When you are return to return to the Hyatt Place in Ocean City, I hope you will contact me directly so that I can help to make your next stay an outstanding one!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect rating, Louis! It's excellent you enjoyed your time at Hyatt Place Ocean City/Oceanfront so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing, Marc!At Hyatt Place Ocean City/Oceanfront, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Clean good customer service beautiful beach views
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jasmine, we are thrilled you enjoyed your stay at Hyatt Place Ocean City/Oceanfront. Our team is delighted to hear you appreciated the service and the beautiful beach views. We look forward to welcoming you back for another memorable visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Right by the boardwalk. Friendly staff and family friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nimesh, we're delighted you loved your experience at Hyatt Place Ocean City/Oceanfront. Our team members strive to provide a welcoming atmosphere for all guests, and it's wonderful to know that you appreciated the location and family-friendly environment. We look forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
I did move my room since the A/C vent rattled a bit. The new room unit was fine, though its deadbolt did not work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Edward, thank you for sharing your feedback. It’s wonderful to hear that the new room unit met your expectations after experiencing an issue with the first one. Our team is always ready to assist with any problems that arise. We look forward to welcoming you back to Hyatt Place Ocean City/Oceanfront for an even better experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Staffs are wonderful. The shower heads are too strong like jacuzzi jet spray; not healthy for your scalp. In addition, the connected rooms are dusty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Daisy, thank you for staying with us at Hyatt Place Ocean City/Oceanfront. The team is thrilled to hear you found them wonderful. Your feedback regarding the water pressure and cleanliness will be shared with the team for future improvements. We're looking forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The staffs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Les, thank you for staying with us at Hyatt Place Ocean City/Oceanfront. We’re thrilled that you enjoyed your experience and look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur de Atlanta

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
What was good - super convenient right on beach and boardwalk with restaurants nearby and great walking/running/biking. Front desk staff were very friendly. Our room had a great oceanfront view and the beds were very comfortable. The biggest problems with this property are the parking - hard to find a spot, slow elevators and not enough capacity. The bathrooms are very dated and could use some updating. I paid $600 for a 3 star hotel. That’s a lot of money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Allison, it sounds like your stay included a mix of positives, such as the convenient location and the friendly team members. The oceanfront view and comfortable beds seem to have enhanced your experience. Concerns about parking availability, elevator service, and bathroom updates are duly noted. Your feedback about the value for the rate paid is appreciated, and all observations will be taken into account for future enhancements.