Note fondée sur 879 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2022 sur Expedia
Points forts: Propreté et confort. Points faibles: Pas possible de prendre un bain, chambre un peu petite.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024
Very small room and ants and other bugs in the bathroom
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Steve, thank you for staying with us! We do appreciate your feedback from your most recent stay with us. We have inspected the room that you occupied, and treated it accordingly. Although, not insect were seen during the inspection. We thank you for informing us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024
The room was extremely small and there were ants and other bugs in the bathroom!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Steve, thank you for staying with us. We do have a variety of rooms that are larger than the Single queen size room. We have taking the time to inspect the room you occupied and treated it accordingly. Although, no insects were seen during the inspection.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Its great place to stay, safe, quit and near the shops and restaurants, can walk to the board if and one like to walk, easy, free to park, only wifi is not good bit all others is great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Hassan, thank you for staying with us! We are pleased to hear about your most recent stay. We do apologize for any issues you experienced with the Wi-Fi. We have contacted our provider to make sure all guest are receiving high speed internet, as contracted. Thank you for taking the time to review our property.
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed experience with Microtel inn

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
We were never notified about needing to request our room to be cleaned or serviced. Our beds were not made and we didn't receive clean towels. Plus, we were placed in a handicapped assisted room which felt a bit uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
James, we appreciate your feedback from your most recent stay. We only provide housekeeping services if it is requested. We do apologize if there was a miscommunication as far as your room receiving service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Samuel, thank you for staying with us! We hope to see you again in the near future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Amanda, thank you for stay with us! We appreciate your feedback from your most recent stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Maruis, thank you for staying with us. We appreciate your feedback from your most recent stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Tsegaye, thank you for staying with us. We appreciate your feedback from your most recent stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Kimberly, Gestion de l’hôtel
Giovanna, thank you for staying with us! We appreciate you feedback from your most recent stay.