Note fondée sur 945 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Levis
Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix, tout était parfait pour nous, chambre de bain impeccable, lit et oreiller confortable. Piscine pas nettoyé mais c'est un détail, chaise et table aux abord étaient accessible et propre.Petit déjeuner continental correct( très écoresponsable, tous les produits en gros format donc moins de gaspillage et d'emballage, bravo pour ça)Le personnel à la réception (autant à notre arrivée qu'à notre départ) était très sympathique, professionnel et compréhensif envers mon anglais approximatif. Hôtel un peu en retrait donc l'autoroute tout près ne nous a pas dérangé.Je le recommande en souhaitant que le prix restera intéressant parce que les environs ne le sont pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicole,Thank you very much for your great feedback! We are delighted to hear that your stay with us was perfect and that you enjoyed so many aspects of our hotel, from the cleanliness of the bathroom to the quality of the breakfast. Your recommendation is valuable to us, and we hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 mai 2023 sur Expedia
l'établissement est un peu loin de la plage Biloxi mais cela n'était pas gênant pour nous car il s'agissait d'une soirée étape
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We understand that our property may be a bit far from Biloxi Beach, but we're glad to hear that it wasn't an issue for you since it was just a stopover. We hope you will continue making us your home whenever you are in our area.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2022 sur Expedia
Bonjour super hôtel breakfast peu copieux mais très très bon café
Merci Expédia pour ce choix
Ed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Edwige,Thank you for your stay. We are incredibly grateful that you took the time to leave us this note. Our values put customer satisfaction as a top priority and we are committed to our customers. It's customers like you that make our job wonderful. We look forward to serving you again.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 19 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jackie,Thanks for the stay but sad to see the single star. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Birmingham
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
My room was half cleaned. Found used needles and condoms in drawer. Doesn't changed linen or clean room/trash in between days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Erica,We are truly sorry to hear about your experience. This is not the standard of cleanliness we aim to provide. Please accept my sincere apologies for the oversight with the cleaning of your room. We take these matters very seriously and will address this with our housekeeping team immediately. Your feedback is invaluable, and we will work to ensure such issues are resolved promptly.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chloe,Thanks for staying with us and for appreciating your stay with us by giving us a 5 out of 5 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to serving you even better and eagerly await to welcome you. It is our privilege to serve guests like you. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
The staff there were very nice. Easy check in. The room was very nice. The outside seemed it could use a few updates but not bad at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jacques,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that our staff made a positive impression and that you found the room very nice. We appreciate your comments about the exterior and will take them into consideration as we plan future updates. We’re glad you had an easy check-in experience and hope to welcome you back for another great stay!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Gulfport
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Plenty good for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jayson,Thank you for your positive feedback! We’re delighted to hear that you felt our offering was a good value for the price. We strive to provide quality service and amenities at an affordable rate. We look forward to welcoming you back!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you so much for your amazing four-star rating! We are thrilled you had an exceptional experience at our hotel. We pride ourselves on providing top-notch service and amenities to our guests. Your satisfaction is our priority, and we are grateful for your recognition. We look forward to welcoming you back for another outstanding stay. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Really nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words! We’re delighted you had a nice stay. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager