Note fondée sur 900 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you for taking the time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Petit déjeuner à revoir. Un effort sur le lobby à noter quand même.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for your feedback regarding breakfast. We appreciate your input and will consider your suggestions for improvement. We'll also work on enhancing the lobby area to better meet your expectations. Your comments are valuable to us as we strive to enhance our guests' experiences. If you have any further suggestions or details to share, please feel free to let us know.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brice,It is delightful to receive 10-star feedback.I hope that you had a marvelous stay.Our team is very overwhelmed by the ratings.It is a privilege to host guests like you.I await your next visit.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2023 sur Hotels
Bon hôtel en général et très bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Louise,Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear that you had a positive experience at our hotel. Providing excellent service and ensuring guest satisfaction is our top priority. We appreciate your recognition of our efforts, and we're glad that you found our hotel to be good overall. We hope to welcome you back again in the future!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2022 sur Expedia
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2022 par Surya, Gestion de l’hôtel
fantastic! thank you for giving us a 5-star review. I'm happy you enjoyed your time in Ramada and were able to take advantage of our great location. I look forward to hosting you again in the future. Have a great day.
Ramada Rockville Centre
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2020 sur Expedia
propre bon acceuil personnel courtois
j'ai passé un excellent sejoir a ramadha
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2020 par Raj, Gestion de l’hôtel
Fantástico! Gracias por quedarse con nosotros, y gracias por esta muy buena reseña en el sitio web de Expedia. Comentarios como este significan mucho para nosotros y prometo compartirlo con todo nuestro equipo. Esperamos su próxima visita con nosotros.
Ramada Rockville Centre
par un voyageur de Montréal
Publié le 15 oct. 2019 sur Expedia
Service à la clientèles exellent. La chambre un peu poussiéreuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par SURYA, Gestion de l’hôtel
Fantástico! Gracias por quedarse con nosotros, y gracias por esta muy buena reseña. Comentarios como este significan mucho para nosotros y prometo compartirlo con todo nuestro equipo. Nos esforzaremos por la excelencia. Esperamos su próxima visita con nosotros.
RAMADA ROCKVILLE CENTER
par un voyageur
Publié le 17 août 2019 sur Hotels
Pas de chambre non fumeur disponible
Chambre et piscine petite et petit-déjeuner convenable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2019 par surya, Gestion de l’hôtel
Fantastic! Thank you for staying with us, and thank your this very nice review on the EXPEDIA website. We will strive hard for excellence. We look forward to your next visit with us.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
My stay was absolutely amazing. I love the room. He had a lot of room in there. I like the fact that there was a Jacuzzi in the room. I would recommend it to all my friends and family. I thank you the staff of Ramada..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Dawn,Thank you for the incredible 10 out of 10 rating! We're delighted to hear that your stay was amazing and that you loved the spacious room and Jacuzzi. We appreciate your recommendations and will be sure to pass along your thanks to our staff. We can’t wait to welcome you back!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Lites and TV needed repair .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Lorraine,Thank you for your feedback and for your 3/5 rating. We apologize for the issues you encountered with the lights and TV needing repair. Your comments are important to us, and we will address these maintenance concerns to ensure a better experience for future guests. We appreciate your input.Sincerely, Hotel Manager