Note fondée sur 374 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Je ne recommande pas

Publié le 23 déc. 2022 sur Hotels
Hôtel en mauvaise état, chambre avec des troues, porte mal ajustée, pas propre et secteur bruyant avec la route et le train.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour Nathalie,Chez Motel 6, nous essayons toujours de faire mieux. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre récent séjour et que vous vouliez vous excuser que votre expérience n'était pas aussi bonne qu'elle aurait pu l'être. Nous aimerions la possibilité de vous rattraper, alors espérant vous revoir bientôt.Lilith# Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Excellent looks like housekeeping has gotten better
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Adreann,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Quick check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Adreann, Thanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Always enjoy my stay here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Adreann,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
They are always nice and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Sarah, We appreciate your fantastic review! It is incredibly rewarding to hear that you had such a positive experience during your time with us at Motel 6/Studio 6. Our dedicated team is committed to ensuring that every guest feels valued, so receiving your feedback means a great deal to us. We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority.Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Is great place in odessa

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
One of the best places to stay in the odessa midland area Always clean the only drawbacks are that there are no Close restaurants and they are next to a railway
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Walter, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Kaur J. #team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
didnt have a pool like expected
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Francisco, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Orlando, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Brand Experience Team-, Gestion de l’hôtel
Hi Maria del Rosario,Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon.Maz K.#Team6