Note fondée sur 100 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience caused. We appreciate your patience and understanding. Our team is constantly working to improve our services. Should you need further assistance, please reach out to us at guestsupport.na@oyorooms.com.
Warm regards,
Team OYO
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hey, Lindy! Thank you for taking your precious time to rate us. We will be working even harder to make your stay memorable. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Hi, Forrest! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day. Regards, Noah
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hello Yakesita, Thank you for taking your precious time to rate us. We will be working even harder to make your stay memorable. Regards, Lisa
par un voyageur
were rude but efficient
Publié le 11 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Erik! We sincerely apologize for the trouble caused. We would like to thank you for sharing such important feedback, we will surely work on this to ensure your next stay turns out to be an amazing one. Regards, Barbara
par un voyageur
Very reasonable and clean.
Publié le 6 août 2024 sur HotelsVery reasonable and clean. I would stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Domonic ! We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation meant a lot to us, hope to serve even better soon. Regards, Barbara
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Andres! Do not worry we are working day and night for continuous improvement. We ensure a better experience on your next stay. Regards, Joey
par un voyageur
Discrimination
Publié le 31 mai 2024 sur HotelsThey refused to give me towels . They said u should go used the dirty ones
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Hi, Abdul! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hey, Kevin! Thank you for taking your precious time to rate us, We will be working even harder to make your stay memorable. Regards, Eva
par un voyageur
Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Hi, Danny! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim