Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Directement à la sortie de l’autoroute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay at the Quality Inn & Suites. Thank you for choosing us.Stephanie, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2024
Convenient, comfortable and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your stay at the Quality Inn & Suites.We appreciate you choosing us for your stay.Stephanie, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

1 night stay

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Hotel with all doors on the outside. Second floor does not have an elevator but suitcases easily carried to second floor. King size bed very comfortable. Basic furniture in room, good cost for what was available. Bfst served in restaurant attached to hotel. Basic hot bfst sold at most hotels. Not many choices to eat in the area but did eat at 3 margaritas 1/2 mile away
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your stay at the Quality Inn & Suites. We appreciate you staying with us.Please come again.Stephanie, General Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Checking in was fine- room seemed clean. After we wok up the next morning. the top mattress cover came partly off reveling a nasty blood stain on the bed. I took a picture and reported it to the front desk who really dint seem to care of apologize for the bed condition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Our sincere apologies. We thank you for letting the front desk know. Unsure what happened but the matter has been taken care of.Stephanie, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We are so glad to hear you enjoyed your stay at the Quality Inn & Suites. We thank you for choosing us for your business. Please come see us again.Stephanie, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We are so glad to hear you enjoyed your stay at the Quality Inn & Suites. We thank you for choosing us for your business. Please come see us again.Stephanie, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We are so glad to hear you enjoyed your stay at the Quality Inn & Suites. We thank you for choosing us for your business. Please come see us again.Stephanie, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great Room

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We are so glad to hear you enjoyed your stay at the Quality Inn & Suites. We thank you for choosing us for your business. Please come see us again.Stephanie, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We are so glad to hear you enjoyed your stay at the Quality Inn & Suites. We thank you for choosing us for your business. Please come see us again.Stephanie, General Manager