Note fondée sur 742 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Une étape reposante et un accueil chaleureux

Publié le 6 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I am glad to hear that you had a comfortable stay with us at Comfort Inn Ogden and we hope to see you again soon.
4 sur 5
par Nicole de Annecy

Trs pratique.

Publié le 22 juill. 2015 sur Hotels
Une bonne étape. Accueil très sympathique. Bonne literie. Situé au bord de l'I15 mais mais bonne insonorisation. Quelques fast food autour.
5 sur 5
par Eric de Belfort

Super hôtel d'étape

Publié le 2 juin 2015 sur Hotels
Passage pour une nuit. Tout très bien. Le petit dej est même compris dedans même s'il est assez simpliste.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I am so happy that we exceeded your expectations for your stay at our hotel. We are glad that your enjoyed our hot breakfast, our newly renovated pool, and our well lit parking lot.
3 sur 5
par un voyageur

Great service but bed wasn’t clean

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize that we didn't meet your expectations. Please know that your feedback is very important to us and that it is used to improve our hotel and your stay.
3 sur 5
par un voyageur

Great service but dirty bed.

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
The lady at the front office was really sweet and helpful but one of the beds wasn’t clean. Sheets had dirty spots and hairs. Duvet had yellow spots. Got clean sheets. Everything else was fine.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
When we arrived, there were no towels in the bathroom and the TV did not work. We were moved to a new room for the TV worked, but it was still lacking towels. We had to take towels from our first room to the second room to make sure that we had enough.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I apologize that we did not meet your expectations. Please know that we value your feedback and it will be used to further improve our hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Bathroom floor was a little dirty and the carpet could have used a shampoo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I wanted to apologize that we did not meet your expectations with you stay. Please know that we use your feedback to constantly improve the hotel. We hope that you will choose us again on your next trip.