Note fondée sur 201 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel bien situé

Publié le 15 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Ashish & Smita, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Many thanks for choosing The Peaks for your recent stay and giving us top score. We wish you a great travel ahead and look forward to see you (or friends and family) in future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2018 par Ashish & Smita, Gestion de l’hôtel
Thanks for your recent stay with us. Entire team at The Peaks are grateful for your kind review. We look forward to your another visit in future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Nice and very tidy accomodation
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Beautiful location
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2024 sur Expedia
Great location with everything you need. Loved relaxing in the spa under the stars
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Ashish & Smita, Gestion de l’hôtel
Hi Nikki, many thanks for staying at The Peaks. We are pleased to know that your stay was comfortable and we look forward to seeing you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
The lady we were greeted by was friendly and helpful throughout our stay. Would highly recommend the Peaks.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Ashish & Smita, Gestion de l’hôtel
Hi Wade, many thanks for staying at The Peaks. We look forward to your visit again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Expedia
The room had what we needed for a one night stay. Extremely soft mattress, and hot water was metered. Staff were friendly and gave great recommendations on hikes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Ashish & Smita, Gestion de l’hôtel
Hi Carol, Thanks for your stay at The Peaks. We are sorry to learn that you find mattresses too soft. Unfortunately it is a very difficult to get a right balance of softness vs hardness of the mattresses as it come to personal preference, our all mattresses are Sleepy Head brand and supplied by a well known hotel amenities supplier. We are not sure what you mean by "Hot water is metered" there is no limit/metering on the hot water. Thank you.