Note fondée sur 270 évaluations de clients
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4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 11 mai 2023 sur Hotels
Tout était très moyen (propreté, nourriture, service,…)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par Wyndell Faustin Guests Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir choisi de rester avec nous et nous espérons vous revoir bientôt.
par un voyageur
Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2023 par Wyndell Faustin Guests Relations Manager, Gestion de l’hôtel
We are happy that we met and exceeded your expectations during your stay. Thank you for choosing Sea Breeze Beach House and Barbados as you vacation destination.
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2019 par Karen F, Gestion de l’hôtel
Hi Elsy
Thank you for staying with us at Sea Breeze Beach House.
par un voyageur
très bon rapport qualité/prix
Publié le 30 oct. 2015 sur Hotelstrès bon acceuil avec dès l'arrivé nocturne tardive un coktail de bienvenue avec des petites servièttes pour les mains. un diner nous à été servi dans le restaurant( menu ). nous avions deux chambres très spacieuses avec balcon et vue sur la piscine et la mer au loin. le matin : réveil à vous couper le souffle!! vu magnifique au loin . les petits déjeuner sont servi le matin dès 7h30 jusqu'a 10h30 . certains soir on pouvait avoir un menu à la carte avec une petite animation musicale. le personnel est très gentils et discute beaucoup avec les clients( pensez à réviser votre anglais avant de partir). je retournerai volontiers dans cette établissement lors d'un prochain séjour à la barbade
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2024
Resort Review: Sea Breeze Beach House, Barbados
Dates: October 19 - 26, 2024
Room: Sea Fan Room
I’m sharing our experience to help others make an informed decision. My spouse and I vacation a couple of times a year, and despite many trips, this is the first time we’ve felt compelled to write a review.
Our stay had several issues. The AC unit made a loud, persistent noise, and the toilet broke early on, remaining unrepaired despite multiple calls to maintenance. Shower pressure was low for four days, and we had no hot water for three. Housekeeping was inconsistent, often re-hanging our used towels rather than replacing them.
Dining was the biggest disappointment. Most meals were buffet-style, with flies swarming the food, which made dining unenjoyable and unsanitary. Aqua Terra’s menu was supposed to be available elsewhere but never was, and Cerulean’s menu was limited.
When we asked to transfer to their sister resort, we were told we’d face a $1,900 penalty, and management was dismissive, saying, “You had a choice, and you chose Sea Breeze.”
The ocean views were beautiful, and the staff was kind, but the lack of management response and food hygiene left us feeling disappointed.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
We will be back. Thoroughly enjoyed!
par un voyageur de San Fernando
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
The rooms are so clean...the staff was so friendly and accomodating.loved it
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Everything was lovely we had a great except the wifi was a bit slow
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
we were in Sea breeze 26 to 31 Aug . it was amazing.
the beach, the food service everything was topnotch. cant wait to go back..