Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2019 sur Expedia
TROP loin d'etosha l'etablissement est vraiment vieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Eagle, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing us with your feedback. As we pride ourselves on delivering a memorable Lodge experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent travels to Namibia. Please accept our sincere apology for any inconvenience and discomfort that this might have caused you. We have taken note of your feedback regarding our ESTABLISHMENT and do take it in a very serious light, we will try and improve the outdated look of the property. I can assure you that we are always in search of excellence and we look forward to have another opportunity in the near future to welcome you back to experience the true Eagle Tented Lodge Hospitality that we are very proud of giving to our GUESTS. Regards, Maurice Sales & Marketing at Namibia Collection
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique !

Publié le 5 juin 2019 sur Hotels
Hotel super original , placer dans un décor magnifique ! réception très bien avec boisson fraiche +lingette , personnels super , repas digne de grand chef très bien ,petit déjeuner parfait . Chambre était une partie tente bien mais trop chaud ( Clime ne fonctionnait pas ) très bien aménagé ,grande .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par Marketing at Namibia Collection , Gestion de l’hôtel
Dear Patrice, Firstly, apologies for responding back to you this late. Thank you for sharing your recent experience with us through Expedia. As a valued GUEST, we appreciate your feedback and are extremely glad that you had an Excellent stay with us. Your feedback helps us to continue to improve on our GUEST expectations and services. Your feedback have been shared with the entire TEAM as they play a vital role in delivering exceptional service. Thank you once again for taking time out to write a review of your stay. We are looking forward to welcoming you back again soon. Regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2018 sur Expedia
Accueilli avec des serviettes fraîches mais personne pour porter les bagages . J’avais spécifié que je suis handicapé , accès très difficile loin en montée avec des chemins pavés impossible pour une chaise roulante . Bonne cuisine et bon dîner .acces très difficile de la salle à moi à cause des escaliers infernaux Les tentes des chambres mal arrimées donnant un bruit épouvantable toute la nuit Enfin et cela est subjectif la deco et l’architecture du bâtiment particulièrement laid
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2021 sur Expedia
Wonderful lodge and spa in the hillside Okaukuejo, Namibia. They upgraded me due to COVID to a beautiful modern room with a speckling of antiques. The staff was attentive and warm. Food was excellent! Massage and a pool day was a nice break. Did a late afternoon game drive and a morning trip to see the Himba tribe. Wish I had stayed longer!
5 sur 5
par un voyageur de Toronto

Publié le 10 oct. 2019 sur Expedia
Lovely views, can see game at the waterhole in front of the lodge, or in the hills below. Staff was lovely. Came with free half hour spa treatment and a car wash before departure. Menu and wine selection decent for the location. Rooms were larger and more comfortable than expected. Wonderful cold pool that was so refreshing after a hot afternoon!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Eagle , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience at Eagle Tented Lodge through Expedia. We really appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a wonderful experience at Eagle Tented Lodge, it was an Xtreme pleasure hosting you. We take pride in excellent service to all Guest that come through our door by not only meeting, but exceeding their expectations. Your feedback is integral to our ability to improve our services and will be shared with the TEAM to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional service. Thank you once again for taking time out to write about your experience at Eagle and we are looking forward to welcoming you back soon! Kind regards, Maurice Sales & Marketing
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2019 sur Expedia
Wat een heerlijke plek. Fijn bed, mooie kamer/tent, en dan ook nog de luxe van een bad met geweldig uitzicht op de veranda
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par The Epacha Team, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for your feedback, Regards
2 sur 5
par un voyageur

Een ramp!!!!

Publié le 27 juill. 2019 sur Hotels
Bij aankomst was er blijkbaar geen reservatie voor ons,de betaling was volgens het hotel ook niet gebeurd terwijl ik dit nochtans kon bewijzen via mijn creditcard uittreksel. Dit wilde men niet aanvaarden en vanaf dan werden we naar ons gevoel zéér argwanend behandeld. Uiteindelijk kregen we dan toch een kamer die qua prijs kwaliteit helemaal niet aan onze verwachtingen voldeed. Wij vonden de accommodatie in het algemeen nogal afgeleefd en er was blijkbaar in de nabijheid een 2de complex van de zelfde eigenaar van een hogere standaard en hadden het gevoel dat het eagle complex aan het afbouwen was en naar mijn gevoel waarschijnlijk ook ofwel gaat verdwijnen of een grondige renovatie gaat krijgen. Het gevolg van het vinden van geen reservatie en betaling was dat we de betaling opnieuw moesten doen of men liet ons niet vertrekken,IPV contact op te nemen met hotel.com waar misschien wel de fout lag (of misschien ook niet). We hebben dan ook nog meer moeten betalen dan de prijs waarvoor we oorspronkelijk geboekt hadden en moesten om een bewijs van betaling gaan bij het andere nabij gelegen hotel omdat de printer bij hen niet werkte. Alles in overweging genomen was dit 1 van de slechtste ervaringen die we op onze tientallen reizen al meegemaakt hebben.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Eagle Tented Lodge, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Thank you for the feedback with regards to your recent stay at Eagle Tented Lodge. Your reservation will be investigated by our Team and the General Manager will respond to you directly. Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Lodge caratteristico e piacevole

Publié le 19 août 2018 sur Hotels
Un lodge nolto caratteristico con servizi eccellenti. La tenda bella quale abbiamo soggiornato era ampia, comoda e dotata di tutti i comforts. Cena e colazione molto buone Molto carina l’ecursione pomeridiana facoltativa nella riserva privata dell’hotel
4 sur 5
par un voyageur de Madagascar

Publié le 12 août 2018 sur Expedia
This is a really unique property and we enjoyed our short stay. The dinner, although a fixed menu, was very tasty. The rooms are interesting and comfortable, and the hot shower was such a treat after many cold ones. The view from the room terrace at night was a highlight. The lodge is located around an hour outside the park.
4 sur 5
par un voyageur

Luftig og flott

Publié le 5 août 2018 sur Hotels
Veldig bra! Hyggelige folk med sans for service. Flotte omgivelser, og et veldig fint rom med utsikt.