Note fondée sur 969 évaluations de clients

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4,0 sur 5
72 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2018 sur Hotels
Superbe expérience... personnel aux petits soins
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Nice hotel in front of monorail

Publié le 13 sept. 2018 sur Expedia
Nice lobby and awesome breakfast experience with a very kind staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2018 par DoubleTree by Hilton Naha, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha. It is our greatest pleasure to know that you have satisfied with our lobby, breakfast and staff. I am very proud to hear that our team took good care of you and I can assure you that I will share the good comments with them. For us it is always important to hear what our guests thinks in order for us to improve and we will continue doing so in the future. We look forward to welcoming you again to the Double Tree by Hilton Naha in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
The staff was particluarly professional and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par DoubleTree by Hilton Hotel Naha, Gestion de l’hôtel
Dear Siddiq,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha, and thank you very much for taking your valuable time to give us your thoughts.I am very proud to hear that our team took good care of you and I can assure you that I will share the good comments with them. For us it is always important to hear what our guests thinks in order for us to improve and we will continue doing so in the future.The team and I look forward to welcoming you back for another memorable stay at our hotel in Okinawa.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
모노레일역 가까워서 좋습니다. 가성비 호텔이라고 생각듭니다. 하룻밤 묵기좋은정도입니다.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par DT Naha, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and sharing your experience.We certainly hope you will choose to stay with us again on your next visit to the city.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
部屋内の機械音がうるさくてあまり寝れなかった
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par DT Naha, Gestion de l’hôtel
この度は、当ホテルをご利用いただきまして、誠に有難うございます。今後ともお客様にご満足頂けますよう、サービスの更なる向上に従業員一同努めて参る所存でございますので、変わらぬご厚誼を賜りますようお願い申し上げます。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par DT Naha, Gestion de l’hôtel
この度は、当ホテルをご利用いただきまして、誠に有難うございます。今後ともお客様にご満足頂けますよう、サービスの更なる向上に従業員一同努めて参る所存でございますので、変わらぬご厚誼を賜りますようお願い申し上げます。またのご利用を心よりお待ち申し上げます。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
部屋からの、眺め、ベッドメイキングgoot/シャワーの水圧/水廻り等、4つ⭐️に期待を裏切らない、快適さでした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par DoubleTree by Hilton Hotel Naha, Gestion de l’hôtel
tateno 様この度は、沖縄でのご滞在にダブルツリーbyヒルトン那覇をお選びいただきまして誠にありがとうございます。 お客様を当ホテルのゲストとしてお迎え出来ましたことをとても嬉しく存じます。ごゆっくりお過ごしいただけたご様子、大変嬉しく思っております。これからもお客様に喜んでいただけますようサービスの向上に努めて参ります。今後ともいつお帰りになっても安心、快適なホテルとなりますよう、施設の手入れを入念に施しまして、お客さまをお迎えいたしたいと願っております。 ダブルツリーbyヒルトン那覇は、お客さまのまたのお帰りを楽しみにお待ち申し上げております。
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Staff was very helpful and warmly received us. Will definitely be our top priority to stay at if we end up in Naha, Okinawa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par DoubleTree by Hilton Hotel Naha, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph Edward,Thank you very much for staying with us at the DoubleTree by Hilton Naha, and thank you very much for taking your valuable time to give us your thoughts.I am very proud to hear that our team took good care of you and I can assure you that I will share the good comments with them. For us it is always important to hear what our guests thinks in order for us to improve and we will continue doing so in the future.The team and I look forward to welcoming you back for another memorable stay at our hotel in Okinawa.