Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2019 sur Expedia
Avec un temps pluvieux., c'est dommage que la piscine intérieur était fermée et nous avons été informé une fois sur place. Les dîners sont un peu onéreux dans les restaurants de l'hôtel.
Sinon impeccable.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
good
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
歴史ある内装と接客、サービスなどが多少ちぐはぐしている。
基本的には綺麗だが、古いので、サッシ隙間の風切音が凄かった、後、部屋に虫が出たことがあった、
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par ホテル日航アリビラ マーケティング部 部長, Gestion de l’hôtel
Yosihiro様このたびはホテル日航アリビラにご宿泊くださいまして、誠にありがとうございます。また、貴重なお時間を頂戴しご投稿いただきまして重ねて感謝申し上げます。しかしながら、当ホテルをお選びいただきましたにもかかわらず、ご期待にそえず誠に申し訳ございませんでした。至らない点が多々ありましたこと、深くお詫び申し上げます。各部署と共有し、皆様に快適にお過ごしいただけるよう改善に取り組んでまいりたいと存じます。これからもホテル日航アリビラをご愛顧賜りますようお願い申し上げます。ご投稿ありがとうございました。
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
今回3度目の宿泊でしたが、いつもスタッフの方々の対応も良く、とても快適なバカンスになりました。
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
We were very disappointed upon our arrival. I would not recommend or stay here again. This hotel is super old and needs a lot renovation. The halls and elevators had a strong musty smell. The pictures online are not accurate of the hotel’s current condition and must be older pictures because this hotel is very out of date. Even the walls behind the front desk were dirty. I can’t believe they would not have repainted with how bad it looks.
The view was great but all we heard were all of the kids and people at the pool.
Very family oriented if that’s what you are looking for and don’t care about how outdated the hotel is.
We ended up going to another resort to enjoy their amenities because of how crowded it was with kids running around.
It probably was a great hotel many years ago but it definitely needs a lot of renovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Hotel Nikko Alivila Marketing Department Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel. We also appreciate you taking the time to write comments.However, we are sorry that our antiquity does not suit your expectations. We are constantly updating the images on our official website to try to give everyone the most correct picture of the hotel as possible.We also hope you understand that summer vacation and early fall are the times when families with children return to Alivila.We will share your valuable comments with all our departments, and strive to improve it.We look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
スタッフの対応でよかった