Note fondée sur 960 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2019 par front desk, Gestion de l’hôtel
thank you
4 sur 5
par jeannot

Publié le 27 sept. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2017 par Justin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback , we look foward to your ext stay....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Please treat your guests like adults. My husband and I stayed at the best western plus last night. By 930am they called us and asked if we were going to stay another night, waking us unnecessarily after we had checked in after midnight. Check out time is 11am. By 10 til 11am housekeeping was at our door asking to clean. We were out by 11am. I think it’s poor business practice to treat people this way.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Mrs. Tiffany, We do apologize for the inconvenience and we treat all of our customers with respect and as the adults that they are madam. We actually do courtesy calls to make sure our guests are either going to extend their stay or checking out or if they may have left our establishment. We do apologize and hope you come back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Tim , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur de New Tazewell

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
The staff (every shift) were excellent and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your most recent stay and we look forward to seeing you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Thank you for your most recent visit and for taking time to complete our survey. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon. In the meantime, take care and have a blessed day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
The drink station was stocked with UNWRAPPED tea bags! Gross!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Tim , Gestion de l’hôtel
We would like to extend an apology on our behalf. We stock our drink area with prepackaged tea servings that are single servings. More than likely some other guest opened it and put it in there maybe didn't like the flavor and for that we do apologize for that mistake.