Note fondée sur 890 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Puneet,Thank you for the 10/10 rating. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Jeremy,Thank you for staying at our Quail Springs location. We hope to see you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Barbie,Thank you for staying with us and I'm sorry to see that you did not have the best stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Bud,Thank you for staying with us and for the 5/5 rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Odell,Thank you for your business and for the 5/5 rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Hotel was convenient and quiet. Breakfast was not so good. Hot food was cold.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Jan,Thank you for staying with us and for letting us know that our hot breakfast was not hot. I will be looking more into this matter.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Close to Heart Hospital which is why we chose it. Breakfast area was clean and well-stocked. Our room had stains all over the carpet and couch, furniture was very banged up, drawers didn't close all the way. Elevators were dirty and smelled like smoke. It worked for our purposes, but I imagine we will look elsewhere to stay if needed in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Allison,Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for letting us know how we are doing.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
Bugs in the bed. Two of us have giant bites all over our bodies. The property and expedia are aloof in addressing the issues or in giving us any refund.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Thank you again for staying with us and for addressing this issue again. We had our exterminator come out and do a full inspection on the room you stayed in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Charles, Gestion de l’hôtel
Rusell,Thank you for the 10/10 rating.