Note fondée sur 570 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Overall very nice stay. The hot water seemed to have a regulator or something-shower was not as warm as I would have liked. Done difficulty getting room temp comfortable, but it is late Summer in Oklahoma. Love convenience to food, shopping, getting around North OKC.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We always appreciate getting to hear from our guests. I will work with our maintenance team to check the valve on your room and make sure it is set properly. We look forward to seeing you back next time you stay in the area.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Great location, Nice place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Melanie, Gestion de l’hôtel
Misty, thank you for the rating of our stay with us! We are thrilled to see that your experience was a 5 out of 5. We appreciate you choosing to stay with us and hope to see you again soon!
par un voyageur
Horrible customer service
Publié le 16 sept. 2024 sur HotelsLost my wallet they took my money but wouldn’t let me stay had no understanding and refused to work with me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience. Our hotel has a strict ID police to protect guests when checking-in. We are unable to verify who you are without a valid ID. Please feel free to reach out to us directly or work with Expedia on this issue.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
hank you for the positive feedback!
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
m
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Duncan P. General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback John!