Note fondée sur 707 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,1 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
I thought I was in the ghetto...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Liam-Angel, We appreciate your feedback and apologize for any misperceptions you may have had during your stay. We strive to provide a safe and comfortable environment for all our guests. Should you have any further concerns, please don't hesitate to contact our management team directly.
par un voyageur
Hotel correct sans plus
Publié le 30 déc. 2023 sur HotelsSéjour correct, dommage qu'une fuite au plafond de la salle de bain ait plus ou moins gâché ce séjour qui aurait dû être agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JEAN CLAUDE ALAIN,We apologize for any inconvenience caused by the bathroom ceiling leak during your stay. We appreciate your feedback and have forwarded it to our maintenance team for immediate action. Please contact our management directly to discuss any further concerns or feedback you may have. Thank you for choosing our hotel and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2023 sur Hotels
Nous avons passé une nuit
Nous avions réservé pour la piscine et le petit déjeuner
La piscine était fermée et il n’y avait pas de petit déjeuner
Nous sommes tombés face à face avec un rat en sortant de la chambre !!!
Très déçus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Guest ,Thank you for taking the time to write this review and share your experience. This is certainly not taken lightly and has been forwarded to management for review. Providing our guests with a safe and enjoyable experience is of extreme importance to us. We are working hard to improve our provided services and hope you will return to experience them with a future stay.
par un voyageur
Publié le 1 juin 2019 sur Hotels
La piscine n'était pas ouverte malgré les fortes chaleurs (c'était la raison principale de ma réservation). La chambre était très moyenne et surtout le frigo ne fonctionnait pas et il restait de la nourriture périmée dedans, ça puait!
par patrice de France
impossible à trouver
Publié le 9 nov. 2014 sur HotelsBon hôtel,mais impossible à trouver, l adresse ne rentre pas dans un GPS, je l ai trouvé par hasard après 1 heure à le chercher.
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Poor condition of my hotel room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dale, We regret to hear about the condition of your room and apologize for any inconvenience caused during your stay. Your feedback is important to us, and we will address this matter with our team for future improvements. We appreciate you bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Horrible no services, no full roll of toilet paper, dead batteries in remote,green pool, filthy mattresses, AC barely cool, refrigerator didn’t work, lightbulbs in lights didn’t work and some had no bulbs, no phone, cockroaches…,need I say more?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cheryl,We are sorry to hear about your less-than-satisfactory experience. We take all guest feedback seriously and will address these concerns with our team for improvement. Your comments will surely help us in providing a better stay for all our guests in the future.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The entrance to the lobby was closed and checking in was a little window next to the covered parking I guess due to the high crime situation. The sink had barely a dribble of water. I cut my stay from 2 nights to 1 night and got out of Dodge. I was back in OKC for the first time in a decade, the people in OKC were as gracious as I remember them. I do love OKC, just not this motel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Ed, We apologize for any inconvenience during your stay and regret to hear about your experience. Guest safety is our top priority, hence the necessary security measures in place. We will address the water pressure issue with our maintenance team. We appreciate your kind words about Oklahoma City and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.
par un voyageur de Midwest city
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Curstin,We are disappointed to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is valuable to us as we strive to continuously improve our services. We encourage you to reach out to our management team to discuss your concerns further. Thank you for sharing your thoughts with us.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello ruben, We're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. Please contact us directly to address any concerns you may have from your stay. We value your feedback and would like the opportunity to make it right.