Note fondée sur 344 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Une nuit oui ça passe

Publié le 21 oct. 2014 sur Hotels
Alors alors accueil correct manque un peu de sourire mais ça passe, motel sur 3 etages on a eu la chance d'etre au RDC, douche correcte, lit confortable, deco chambre style annee 60 mais propre plutot sympa, pas contre le quartier donne pas envie d'y rester plus d'une nuit.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
This place is horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par N, Gestion de l’hôtel
I’m truly sorry to hear about your unpleasant stay at our hotel. Your experience falls short of the quality we strive to provide. We value your feedback and will use it to improve our services. To better understand the situation, could you please share the dates of your stay and your booking reference number? We’ll investigate the matter thoroughly and take appropriate steps to prevent similar issues in the future. Thank you for bringing this to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Charlene, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We highly appreciate that you chose to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Charlene, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We highly appreciate that you chose to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Charlene, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We highly appreciate that you chose to stay with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par N, Gestion de l’hôtel
I’m truly sorry to hear about your unpleasant stay at our hotel. Your experience falls short of the quality we strive to provide. We value your feedback and will use it to improve our services. To better understand the situation, could you please share the dates of your stay and your booking reference number? We’ll investigate the matter thoroughly and take appropriate steps to prevent similar issues in the future. Thank you for bringing this to our attention.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
It was very dirty with roaches all over and the water didn't work they said they were working on it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par N, Gestion de l’hôtel
I’m truly sorry to hear about your unpleasant stay at our hotel. Your experience falls short of the quality we strive to provide. We value your feedback and will use it to improve our services. To better understand the situation, could you please share the dates of your stay and your booking reference number? We’ll investigate the matter thoroughly and take appropriate steps to prevent similar issues in the future. Thank you for bringing this to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Very friendly & helpful

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Check in was quick & friendly TV didn't work, tech got it connected
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Charlene, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We highly appreciate that you chose to stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
It was so dirty we left immediately after walking in the room. I asked for a refund and they said it was non refundable. It was a total loss
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jasmin, Gestion de l’hôtel
We are sorry for the inconvenience. Please let us knows how can we make your next stay better