Note fondée sur 785 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
The man who check me in wasn’t too friendly and the room had a bad smell to it. The tv and furniture was old and worn. Not impressed for a Marriott hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024 sur Expedia
The room was pretty, and updated. The breakfast buffet was amazing!
1 sur 5
par un voyageur de Wichita

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Horrible experience. Had to change rooms! The pulll out bed was covered in urine and other bodily fluids. Very disgusting.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Everything was great.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
The area was quiet and peaceful. The rooms were spacious. The pricing was affordable. However, there was no cable TV in the bedroom and we couldn't watch the MLB playoff games.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
The room was okay. Nothing special. The breakfast was not good at all. There was a limited selection of items and what was there was processed and not inviting.