Note fondée sur 1 026 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Robert, Thanks for the Amazing rating. We are happy that you enjoyed your stay with us. We hope that you will come back and see us!
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
Nice place overall…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2023 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Dany, Thanks for the review! We are delighted that you enjoyed our place. We will see you next time!
par un voyageur
Publié le 30 mai 2023 sur Expedia
On a tous simplement adorée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2023 par Sandip, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We appreciate your support and the opportunity to serve you. We look forward to delivering an even better experience in the future and hope to have the pleasure of serving you again soon.
par un voyageur
Agréable hotel à un prix raisonnable
Publié le 28 juin 2022 sur HotelsSéjour très agréable, nous avons eu une chambre calme qui donne au dessus de la piscine sur l'arrière. Les chambres sont vastes avec un grand coin salon. Bon petit déjeuner, un seul point négatif, un soir en arrivant nous avons trouvé le lit défait, sans draps. Suite à notre demande le réceptionniste nous a donné des draps et nous avons pu faire le lit nous-même. J'ai séjourné plusieurs fois dans cet hotel et c'est la première fois que ça m'arrive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Louis,
Thank you for such an awesome review! We apologize about the mix up with the sheets. We are overjoyed that you forgave us, because it is always a pleasure to have you visit. Thanks again for the feedback. We will see you next time!
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
We are pleased to hear that found everything in good order and that there were no issues during your time at our motel. Maintaining high standards and ensuring a seamless experience for our guests is our priority. We take great pride in maintaining high standards, and it’s wonderful to see that reflected in our positive reviews.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
We are pleased to hear that found everything in good order and that there were no issues during your time at our motel. Maintaining high standards and ensuring a seamless experience for our guests is our priority. We take great pride in maintaining high standards, and it’s wonderful to see that reflected in our positive reviews.
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Lo que paso es que yo trate de cancelar ya que al final no iva a ir a Oklahoma si no a Lawton pero el señor encargado me contesto muy grosero que el no podia hacer nada y que hablara a expidia y hable pero me dijeron que el hotel no acepto la cancelacion.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
Please note that your booking is non-refundable, as stated at the time of reservation. If you have any questions, feel free to reach out. Thank you
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Peaceful and clean. No issues
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear that you found your stay peaceful and clean. Our team works hard to maintain a high standard, and your satisfaction is our top priority. If you need anything else during your stay, please don’t hesitate to reach out.
par un voyageur
Nice Hotel
Publié le 16 oct. 2024 sur HotelsTraveling through
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Your feedback means a lot to our team. If you ever find yourself in the area again, we would love to welcome you back!
par un voyageur
Publié le 15 oct. 2024 sur Hotels
It advertises itself as an "airport" hotel, but offers no shuttle to the airport. Not a good model.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Rupesh, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. While we do advertise as an "airport hotel," we never told you that we will provide shuttle service to the airport. If there’s anything else we can assist you with during your stay, please let us know. Thank you again for your understanding.