Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Fort Gibson

Publié le 20 oct. 2024
The property had just been renovated and the staff was still in training. The hotel was clean and well maintained. We will stay there again for the same event next year!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024
Nice rooms and close to lots of shopping.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
prompt service at check in breakfast was pretty standard, coffee a little strong
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
The room was very roomy. They had a couch in there with a wall to separate the couch from the bed. I loved that. There was a table you could use as a coffee table and I love that. It made our stay so much better. I hope more La Quinta is using this floor plan. It worked for us. There was a walkin closet and the bathroom was big with a big counter. I wish I could have stayed longer.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Everything was so pleasant. A place you would want to come to have a great stay away. And being able to breath fresh air inside the building. Don't forget to complement your staff for making it happen. Let them know they are worthy.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Jason was wonderful at check in and so helpful