Note fondée sur 1 012 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bien
Publié le 11 nov. 2023 sur HotelsBon accueil, petit déjeuner leger
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the fantastic 8-star rating! We're delighted to hear that you enjoyed our warm welcome and light breakfast. Your positive feedback means a lot to us. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 8-star rating of your stay. Our goal is to ensure complete satisfaction for all our guests, so we value any ideas or suggestions you might have for your next visit. We look forward to the opportunity to host you again.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Cary,Thank you for taking the time to rate your stay. Our ultimate goal is to ensure that every guest leaves 100% satisfied. Your input is crucial to achieving this, so please feel free to share any suggestions or ideas for improving your experience next time. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide an even better stay.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Candice,Thank you for your outstanding rating! Providing exceptional service and accommodations is our goal and we're delighted that we could meet your expectations. Your rating means the world to us and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay in the future!
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the 8-star rating of your stay. However, our goal is to make our guests 100% satisfied. Therefore, we welcome your ideas and suggestions for your future stay. We would love to host you again.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The room was always cleaned and we had fresh towels every day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your comments regarding your recent stay and appreciate your wonderful feedback! It’s always a delight to hear positive experiences from guests like you. We hope to have the chance to serve you again on your next visit.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Everything is good, but do you have to take more options fir breakfast. Like yogurt, fruits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Claudia,Thank you for your feedback. I’m glad to hear that everything was good during your stay. We appreciate your suggestions for expanding our breakfast options to include yoghurt and fruits, and we’ll consider them as we work to enhance our offerings.
par un voyageur
Huonon sisäilman vuoksi kannattaa välttää tämä
Publié le 18 août 2024 sur HotelsIlmastointilaite oli likainen ja työnsi sisälle pahanhajuista ja tunkkaista ilmaa. Tämän vuoksi majoittuminen oli erittäin epämiellyttävää. Aamupalatila tosi pieni ja huono valikoima. Ihmettelen hyviä arvosteluja.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It is disheartening to hear about the issues with the air conditioner and the breakfast area. This is not the standard we aim to maintain, and I’ll address both concerns immediately to improve the experience for our guests. Your feedback is valuable and we appreciate you bringing these matters to our attention.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,Greetings! Our team is delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We are happy to see this awesome 10-star rating and we hope to welcome you back again before long.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
It was nice and the owner was really sweet and friendly next time I’m in Oklahoma I will be staying here
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Sophia CSR, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,It is very great to hear your kind words! I’m delighted you had a nice stay and appreciated our friendly service. We look forward to welcoming you back the next time you’re in Oklahoma!