Note fondée sur 462 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
72 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Une halte confortable pour un tournoi de bridge

Publié le 6 avr. 2018 sur Hotels
Un arrêt de 3 jours pour jouer un tournoi de bridge. Hotel confortable et accueil sympathique. Situé tout près du site du tournoi, c’était idéal pour nous. Nous avons une remorque et le stationnement est grand et facile d’accès. Un seul point faible le WiFi est très mauvais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2018 par Sen, Gestion de l’hôtel
We appreciate your business and thank you very much for letting us know your feedback. You have super stayed and come back again
2 sur 5
par Yonathan

Publié le 10 juin 2017 sur Hotels
Pas top . Sale
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Andrew,We are amazed to hear you had a wonderful experience at our hotel! Our team looks forward to welcoming you back soon for another exceptional stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello oscar,We are delighted to hear that you had an excellent stay with us. Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back in the future for another wonderful experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John,We are joyful to hear that you had a fantastic stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another amazing experience!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The staff was friendly. The carpet in the room was dirty and wet, the coffee maker was full of grounds and dirty, the hair blowdryer was broken and did not work. There were no wash clothes in the room. I won't stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello teresa, We appreciate your kind words about our staff. We take all feedback seriously and have notified the relevant teams regarding your concerns for their review and immediate attention. Your insights help us improve our services for future guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Amanda,We appreciate you taking the time to review your recent stay. If you encountered any issues during your visit, please contact us directly so we can address them appropriately.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Feces outside my door in the morning. Yes i have a picture. Just watch where you step
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard, We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience caused during your stay. Rest assured we take all comments seriously and will address this matter accordingly. Thank you for bringing this to our attention to ensure our standards are maintained for all guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mary, We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any specific feedback you'd like to share so we can address any concerns. We value your input and aim to improve for our future guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Everything I would expect from a cheap hotel. No coffee in room. Room was mostly clean. Staff was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Derik,We're glad to hear you found our staff to be very nice during your stay. Your feedback on the room amenities is duly noted, and we appreciate you bringing it to our attention. We hope you were still able to enjoy your time with us and look forward to potentially welcoming you back for a future visit.