Note fondée sur 952 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel et simple et chaleureux

Publié le 8 déc. 2018 sur Hotels
Malgré des locaux vétuste et des chambres dégradées par des clients irrespectueux nous avons été très bien accueilli. Le confort était simple ainsi que le petit déjeuner, mais très suffisant. Le couple à l'accueil s'est très bien occupé de nous.
5 sur 5
par Pascal

Super 8 Oklahoma

Publié le 22 août 2017 sur Hotels
Hotel récent très propre. Rien à redire sur le service. Et petit déjeuner très copieux :) je le recommande
4 sur 5
par christine

Publié le 30 juill. 2017 sur Hotels
Petit déjeuné très léger chambre correct
5 sur 5
par un voyageur de GROVE

Publié le 20 oct. 2024
The hotel was older, but clean and attractive. Desk staff were strict about id’s for checking, but very pleasant. We will stay there, again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Janet, We are delighted to hear that you found our hotel clean and attractive. Our staff takes security measures seriously to ensure the safety of all guests. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay soon.
5 sur 5
par un voyageur de Oklahoma City

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Lesly,Thank you for choosing our hotel! We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello jasmine,We are amped to hear that you had a wonderful experience at our hotel! We hope to welcome you back soon for another amazing stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
There was a man either sleeping of not alive in the back stair well when we arrived. We alerted the front desk and all they said was they told security. 20 minute after we told them he was still there. The bed was thin and you could feel the springs. The doors and walls were all dirty. Breakfast was minimal. Shower was okay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Erin,Thank you for bringing this matter to our attention. We apologize for any inconvenience you may have experienced during your stay. Guest safety and comfort are our top priorities, and we have taken note of your feedback to ensure improvements are made. Your comments are valuable in helping us provide a better experience for all our guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mercedes,Thank you for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience at our hotel. We look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur de Boston

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Not in a good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard,We apologize if the location did not meet your expectations. Feedback is valued, and we will share your comments with our team for further improvement. Your comfort is important to us, and we hope you will consider staying with us again in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Won’t stay again

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Dirty. Bad smell. Customer service was hard to communicate with.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Blayne, We apologize for your experience and appreciate your feedback. We encourage guests to reach out directly to management to address any concerns moving forward.