Note fondée sur 894 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Parfait je recommande. C’est une chaîne d’hôtels vraiment bien conçue. Seul bémol peut être pour les voyageurs fatigués le petit déjeuner devrait être servi jusqu’à 10 h . 9h c’est vraiment tôt quand on passe son temps sur la route. Sinon rapport qualité / prix impeccable
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024
par un voyageur de EAGLE
Publié le 29 août 2024
Staff was great, breakfast ok. Lowered rating due to noisy frig that I finally unplugged in the night.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Everything was great. Courteous and friendly staff. Quiet. Only complaint would be pillows were hard and not in a memory foam way.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Near freeway, so easily accessible, but there was some road noise. All in all a solid stay
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Very friendly staff.
par un voyageur
Watch out for the Noise
Publié le 2 août 2024 sur HotelsWe had a three-night stay in this hotel and had a mixed feeling about this hotel. The first night our rooms were on the top floor and facing the I-5 freeway. The noise is so loud that it feels like cars and trucks running beside your ears. I requested to change rooms for the remaining two nights and successfully changed to the other side of the freeway. And the noise dropped 70%! So I am guessing that they really need to work on the sound-proof issue.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels