Note fondée sur 258 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024
Lived it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you! We are happy to hear you loved your stay.
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The Aloft Omaha West was outstanding!!! The staff was friendly, professional, and helpful! The property is well maintained and clean offered a very comfortable accommodations. We enjoyed the lobby area and the live music. Special shout out to Brooke at the front desk - she was an absolute delight and made us feel welcome!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much. We are happy to hear you loved your stay with us.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback.
par un voyageur
Not family friendly!
Publié le 6 sept. 2024 sur HotelsThis was one of the worst stay at a hotel! Stay one night and moved to another hotel after the management would not let me change. I have a family an open bathroom is not my thing with a daughter! The mirror lets everyone see everything from the bathroom. I have lived a loft never had this problem before. Not a good hotel for a family! Hotels.com pushed this hotel, not happy with too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Kirt , Gestion de l’hôtel
Erin,It is unfair to criticize a hotel where the entire brand is about being a "loft". All Alofts are open concept. Why did you not look at the pictures before booking? This is no different than buying chocolate ice cream nd then complaining that it does not taste like vanilla. This is 100% on you.President
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
There is a cleanliness problem. Why can't hotels get this right. It's the one job you have.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We have since coached our team with your comments to make the next stay better.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Best room we have ever had!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!