Note fondée sur 862 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
David, we apologize for your stay not being what you expected. Please let us know what the issues were so we can address them to make us better.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 déc. 2024
Property is new but in a plain and not properly shielded nor insulated. Bathrooms are freezing cold with no ability to heat unless you overheat the room. We had to leave.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 déc. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We apologize for your discomfort with the room. Thank you for completing the survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
The ladies that checked me in were very nice and always remembered me. Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel and completing the survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel and completing the survey.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Tried to check into hotel at 11:30pm they wouldn’t allow it because they said you have to be 21. It doesn’t state that on their website anywhere. Front desk person was extremely rude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
We apologize you could not check in due to not being 21 years of age. That is the hotel policy and we are directed to follow that. We also apologize the front desk associate was rude.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel and completing the survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel and completing the survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel and completing the survey.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Wish there would have been a hot tub and more/different breakfast options.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Breakfast was surprisingly good. Area was kept clean and well stocked the whole time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at our hotel. Thank you for taking the time to complete the survey.