Note fondée sur 641 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
everyone was so nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Everyone is so helpful and friendly! It was so nice we decided to spend another night!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review and for staying with us!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
We were in town to help remodel a family bathroom. Parents were at a different hotel that was NOT handicapped friendly and we needed to move them.
Taylyn was so understanding and amazing helping us get them moved to a suitable room.
We have stayed at this hotel many times over the years while visiting family.
My only complaint is the bistro. It would be great to have other options at the hotel to eat other than the bistro. Having a continental breakfast for guests would be even better. Unfortunately, I find it to be overpriced and not enough workers for the time it is open.
Will we go there again, Yes! The rooms are clean and comfortable; the staff has always been accommodating.
Again, thank you to Taylyn for going above and beyond to make things work better for our family during this transition!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review!
par un voyageur de Lethbridge
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Lots of family restaurants & shopping around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5!
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
We have been happy staying here. The staff have always been very accommodating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par CPH, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5/5!
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5! we hope to welcome you again!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing a review
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10! Glad you had a good stay. We look forwarding to welcoming you again.
par un voyageur
Great
Publié le 1 août 2024 sur HotelsGreat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par jen, Gestion de l’hôtel
Thanks! Hope to see you again :)
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
I attempted to walk to an adjacent property along the sidewalk in front of the hotel. The sprinkler system had wet an area that was visible and I attempted to step over that and the area surrounding it was covered in slime. I fell and had my daughter not been there to help break the fall I could have been seriously injured. I did fall and scrape my leg and arm, but luckily no bones were broken. I attempted to bring this to the attention of the front desk and I got no more than a shrug. That's the reason I am even responding to the questionnaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par j, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing a survey. I apologize for the lack of empathy from staff.